Guus van Berkel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Korting ontbreekt contractvoorstel

Ik heb telefonisch een voorstel besproken voor een abonnement en aanschaf van een toestel. Dat gesprek is ook opgenomen. Nu klopt het voorstel dat ik vervolgens per mail heb gehad niet. Daarin ontbreekt de korting op het toestel. Vervolgens weer contact gehad en daarin wordt bevestigd dat het klopt wat ik zeg en dat ze het alsnog in orde gaan maken. Twee weken verder nog steeds niks gehoord. Het contract moet 1 februari ingaan, dus het wordt nu kortdag. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Guus van Berkel,

Dat duurt wel erg lang, ik snap dat je graag duidelijk wilt hebben. Gezien je toelichting verwacht ik dat het gaat om een bestelling bij Vodafone. Ik raad je aan om even contact te zoeken met de afdeling status order, 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Aanschaf van een toestel? Ik zou hiervoor eerder contact opnemen met de klantenservice van vodafone of via community.vodafone.nl 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Guus van Berkel,

Dat duurt wel erg lang, ik snap dat je graag duidelijk wilt hebben. Gezien je toelichting verwacht ik dat het gaat om een bestelling bij Vodafone. Ik raad je aan om even contact te zoeken met de afdeling status order, 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).

Guus van Berkel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb al heel veel keer contact gehad en vaak doorverbonden. Ben er wel een beetje klaar mee. Als dit ook niet werkt ga ik naar een andere partij en stop ik ook bij Ziggo. Heel jammer, want ben al jaren klant. Maar als er iets beloofd wordt wat nota bene ook nog is opgenomen en is teruggeluisterd en het lukt dan niet om dat in een voorstel aan te passen, dan heb ik sterk de indruk dat het geen kwestie van niet kunnen maar niet willen is. Ik zal er zo nog een tweetje aan wijden😊

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Begrijpelijk dat je er klaar mee bent en ik snap dat dit alles het vertrouwen niet ten goede komt. Helaas heb ik vanaf hier geen mogelijkheid om een bestaande bestelling van Vodafone te wijzigen of het op een andere manier in orde te maken. Het telefoonnummer dat ik je eerder gaf is de juiste afdeling die daar over gaat. 

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

@Guus van Berkel je bent hier op een Ziggo forum, niet op die van vodafone, verwacht hierlangs helaas dan ook niet dat dit op te lossen valt.

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Vodafone heeft een eigen forum. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Uitgelicht topic