Hallo
Op 22-08-2022 heb ik mijn abonnement gewijzigd.
Hierbij is een korting afgesproken van 9 maande a €10.-
Op 9-12-2022 heb ik gebeld dat deze korting niet toegepast werd, deze zou met de volgende factuur ingaan.
Op 12-1-2023 weer gebeld, geen korting, de volgende maand.
Op 10-2-2023 weer gebeld, geen korting, de volgende maand, hierbij ook gemeld dat mijn einde contract datum op 10-2-2024 staat.
Ik moest bellen als de korting gelukt was dan zou de contract datum aangepast worden.
Vandaag gebeld en de medewerker van Ziggo wil mij er niet mee helpen, het kan niet zegt ie.
Het is mijn fout niet dat het telkens mis gaat, daarom wil ik dat de contract datum op 22-9-2023 komt te staan en dat de korting met terugwerkende kracht wordt verrekend.
Wie kan mij helpen?
Groeten Wilfred vd Ven