Ik heb zelfs wel eens vaker gezien dat er op het KPN forum een nogal 'negatieve' houding staat tov van klanten die weer kortingen af gaan dingen na de welkomstperiode. Misschien een soort beeld van dat de bestaande klanten dan de kortingen moeten gaan betalen. Of dat nou klopt of niet ik heb zo,n houding daar wel eens voorbij zien komen. Of er wordt gezegd dat de kortingen als het ware een sigaar uit eigen doos is. Men zegt dat je bijvoorbeeld al korting kan krijgen via de Hussel opties.
Kijk zelf maar eens:
Kortingen KPN
Is het in feite ook niet zo dat het een sigaar uit eigen doos is? Wie gaat dit patroon dan doorbreken door gewoon significant de prijs zelf te verlegen i.p.v mensen te lokken met kortingen.
Na de welkomst korting moet een klant hoe dan ook weer gaan onderhandelen wat niet altijd makkelijk is zeker als iemand het lastig vindt. Diegenen die het brutaalste zijn hebben in deze nog altijd de halve wereld maar je moet het maar durven om alles uit de kan te willen halen..
Omdat ik het zelf lastig vindt hoop ik dat er een keer een tijd komt dat het trucje(?) doorzien wordt en dat de prijs zelf gewoon omlaag kan.
Ik heb het idee dat wij hierdoor over het algemeen gewoon teveel betalen dan zou het dus wel de sigaar uit eigen doos zijn.
Lees als je tijd hebt onderstaand artikel eens door:
https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-en-kpn-houden-prijs-internet-zelf-extreem-hoog-slapende-klanten...