1
Vraag
2
Reageer en help mee
13745621

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht indienen kosten monteur

Ik had probleem met internet verbinding op advies van medewerker die aan de lijn gehad heb ik bolster aanschaf met nadruk als de verbinding niet wordt opgelost of met handleiding die we ontvangen de verbinding niet gaat lukken wat moeten we doen is mij gezegd dat een monteur kosteloos zal langs komen maar bij bevestiging van afspraak stond dat toch een vergoeding moet betaald worden hierover meerdere malen heb ik telefonisch contact opgenomen en iedere keer een andere medewerker aan de lijn heeft mij verzekerd dat de bezoek van monteur kosteloos zal zijn, gisteren is monteur langsgekomen alleen een deel van problemen die heb ik doorgegeven wordt opgelost maar verbinding met Chromecast niet, nu ik zie nu dat een rekening van deze bezoek ontvangen wat niet de afspraak was. Vanochtend heb ik opnieuw gebeld en medewerker aan de lijn tegen mij zegt dat ze niet kunnen bepalen of de bezoek van monteur kosteloos is wat ik belachelijk vind dat klantenservice van ziggo niet weet wat wel of niet kan bevestigen, daarom wil ik hierover een klacht tegen ziggo indienen.

Helaas na alle die jaren dat ik een trouwe klant bij ziggo ben geweest moet conclusie trekken dat vertrouwen een zijdig is geweest 

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan het voor je nakijken

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @13745621! Welkom op onze Ziggo Community! 

Wat onwijs balen dat er meerdere malen is gezegd dat je geen kosten krijgt voor de monteurs afspraak en dat het nu uiteindelijk toch wel het geval blijkt te zijn.
Ik ben direct in het systeem gedoken en ik zie dat er inderdaad kosten zijn gerekend voor het bezoek. In het systeem staat ook verwerkt dat er geen kosten zouden zijn, dus deze kosten ga ik voor je vergoeden uit coulance. 
Het probleem met de Chrome cast is dat hij niet kan verbinden met de wifi, lees ik? Heeft dit ooit wel gewerkt of werkt het vanaf het begin al niet?

13745621
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft al jaren gewerkt tot ik de booster aangesloten en dan niet meer, verbinding met booster deed het ook niet die is door de monteur opgelost Chromecast niet

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic