1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
eholtkamp

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet inloggen op de smartwifi app

Op mijn laptop kan ik prima inloggen op SmartWifi, maar als ik in de app op mijn telefoon wil inloggen staat er: "Alleen privégebruikers. Je hebt een Ziggo internetabonnement nodig om deze app te gebruiken. Om de smartwifi app te gebruiken moet je inloggen op een account met een breedband-abonnement. Als je nog geen account hebt, maak er dan een aan." Ik wil erg graag in de app kunnen om mijn WifiPod te kunnen verbinden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24577Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7975Likes

Goedemorgen @eholtkamp 

De Smart Wifi App is een hele gevoelige App en als je even je modem en Pods reset en daarna nog een keer de App opstart, wat gebeurt er dan. Als je dicht bij het modem bent.

Anders kan je dit nog proberen

Ziggo Smart Wifi installatie

Als je volgende eens probeert.

App-rechten wijzigen

1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Smart Wifi App die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.

Als je inlogt op je modem staat je modem ook op deze instelling http://192.168.178.1

Schermafbeelding 2023-01-02 om 16.04.50.png

Zo niet in de zoekbalk staan meer topic's met oplossingen Smart Wifi App 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24577Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7975Likes

Goedemorgen @eholtkamp 

De Smart Wifi App is een hele gevoelige App en als je even je modem en Pods reset en daarna nog een keer de App opstart, wat gebeurt er dan. Als je dicht bij het modem bent.

Anders kan je dit nog proberen

Ziggo Smart Wifi installatie

Als je volgende eens probeert.

App-rechten wijzigen

1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Smart Wifi App die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.

Als je inlogt op je modem staat je modem ook op deze instelling http://192.168.178.1

Schermafbeelding 2023-01-02 om 16.04.50.png

Zo niet in de zoekbalk staan meer topic's met oplossingen Smart Wifi App 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 297Oplossingen
  • 1356Likes

Hi @eholtkamp! Heb je de reactie van @Dave nog gezien en wat aan gehad? 😄