Hoekstra

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

kan mijn abonnement niet wijzigen (foutmelding)

Sinds een lange tijd kan ik mijn abonnement niet aanpassen. Via Mijn ziggo (zowel  in de app en browser) krijg ik de foutmelding dat de pagina niet gevonden kan worden. Ik zou graag willen dat ik zelf  weer mijn abonnement kan wijzigen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Hoekstra Duidelijk! Bij deze heb ik Volop Bellen á € 12,95 per maand voor je stopgezet per 25 februari 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dat is een probleem waar meerdere mensen last van hebben.

Een Ziggo moderator kan kijken of het op korte termijn opgelost kan worden of je wijziging doorvoeren.

Niet bij iedereen kan het opgelost worden en is het wachten tot er een software update is van de Mijn Ziggo omgeving.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat vervelend dat je geen wijziging kunt doorgeven in Mijn Ziggo, @Hoekstra
Het klopt wat @Bert zegt. Hier spelen op dit moment problemen mee. 

Wat wil je precies aanpassen? Wij helpen je graag.

Hoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik wil graag volop bellen stopzetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Hoekstra Duidelijk! Bij deze heb ik Volop Bellen á € 12,95 per maand voor je stopgezet per 25 februari 2022. Dit in verband met de één maand opzegtermijn. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Houd er rekening mee dat je na de opzegdatum gaat betalen voor het verbruik wat je pleegt met de vaste lijn 🙂

Hoekstra
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor de actie. Ik weet van het betalen voor het gebruik.

Uitgelicht topic