Vraag
Reacties
Oplossing
Ganimete
Level 1

kan geen ziggo account aanmaken

Ik kan geen account aanmaken omdat ik elke keer een melding krijg dat ik al een account hebt

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Huizinga
Level 15

Goedenavond! Welkom op dit klanten helpen klanten forum. 

Zou het kunnen dat je al een My Vodafone account hebt met hetzelfde mailadres? In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.

Als bovenstaande niet het geval is dan zou het kunnen dat je nog een oud Mijn Ziggo account hebt. In dat geval moet je even op een moderator wachten. Die kan het voor je verwijderen waarna je opnieuw kan registreren. Zorg er dan wel voor dat je naw gegevens in je profiel staan.

Groeten, Christiaan 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Huizinga
Level 15

Goedenavond! Welkom op dit klanten helpen klanten forum. 

Zou het kunnen dat je al een My Vodafone account hebt met hetzelfde mailadres? In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.

Als bovenstaande niet het geval is dan zou het kunnen dat je nog een oud Mijn Ziggo account hebt. In dat geval moet je even op een moderator wachten. Die kan het voor je verwijderen waarna je opnieuw kan registreren. Zorg er dan wel voor dat je naw gegevens in je profiel staan.

Groeten, Christiaan 

0 Kudos
Ga naar reactie
Ganimete
Level 1
Topicstarter

@Huizinga perfect, ik heb het kunnen koppelen. Dank je wel

Huizinga
Level 15

Graag gedaan en fijne avond! 

0 Kudos