Ik kan geen account aanmaken omdat ik elke keer een melding krijg dat ik al een account hebt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedenavond! Welkom op dit klanten helpen klanten forum.
Zou het kunnen dat je al een My Vodafone account hebt met hetzelfde mailadres? In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.
Als bovenstaande niet het geval is dan zou het kunnen dat je nog een oud Mijn Ziggo account hebt. In dat geval moet je even op een moderator wachten. Die kan het voor je verwijderen waarna je opnieuw kan registreren. Zorg er dan wel voor dat je naw gegevens in je profiel staan.
Groeten, Christiaan
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond! Welkom op dit klanten helpen klanten forum.
Zou het kunnen dat je al een My Vodafone account hebt met hetzelfde mailadres? In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.
Als bovenstaande niet het geval is dan zou het kunnen dat je nog een oud Mijn Ziggo account hebt. In dat geval moet je even op een moderator wachten. Die kan het voor je verwijderen waarna je opnieuw kan registreren. Zorg er dan wel voor dat je naw gegevens in je profiel staan.
Groeten, Christiaan
@Huizinga perfect, ik heb het kunnen koppelen. Dank je wel
Graag gedaan en fijne avond!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.