Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Ganimete
Level 1

kan geen ziggo account aanmaken

Ik kan geen account aanmaken omdat ik elke keer een melding krijg dat ik al een account hebt

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Huizinga
Level 15

Goedenavond! Welkom op dit klanten helpen klanten forum. 

Zou het kunnen dat je al een My Vodafone account hebt met hetzelfde mailadres? In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.

Als bovenstaande niet het geval is dan zou het kunnen dat je nog een oud Mijn Ziggo account hebt. In dat geval moet je even op een moderator wachten. Die kan het voor je verwijderen waarna je opnieuw kan registreren. Zorg er dan wel voor dat je naw gegevens in je profiel staan.

Groeten, Christiaan 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Huizinga
Level 15

Goedenavond! Welkom op dit klanten helpen klanten forum. 

Zou het kunnen dat je al een My Vodafone account hebt met hetzelfde mailadres? In dat geval moet je, op de webversie (niet in de app dus), daar even inloggen. Onder het tabblad profiel kies je voor account beheren en dan voor je account uitbreiden. Dan voeg je daar je Ziggo gegevens toe en dan heb je dezelfde inlog voor My Vodafone en Ziggo.

Als bovenstaande niet het geval is dan zou het kunnen dat je nog een oud Mijn Ziggo account hebt. In dat geval moet je even op een moderator wachten. Die kan het voor je verwijderen waarna je opnieuw kan registreren. Zorg er dan wel voor dat je naw gegevens in je profiel staan.

Groeten, Christiaan 

0 Kudos
Ganimete
Level 1
Topicstarter

@Huizinga perfect, ik heb het kunnen koppelen. Dank je wel

Huizinga
Level 15

Graag gedaan en fijne avond! 

0 Kudos