1
Vraag
2
Reacties
Rvakkeren

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

juiste klantgegevens bij de huidige provider doorgeven

Jullie zijn bezig om mij te laten overstappen van Tele2 naar Ziggo. Nu krijg ik een mail waarin staat dat ik de juiste klantgegevens bij de huidige provider moet doorgeven.

Geen idee wat hiervan de bedoeling is, mijn gegevens zijn daar hetzelfde als de gegevens die ik bij jullie heb doorgegeven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Kijk eens aan. “De overstap gaat goed” lees ik hier. Alles is dus nu zeker weten gelukt :-D. 

 

Jij bedankt voor het contact opnemen en alvast heel veel plezier met de nieuwe diensten gewenst. In elk geval super leuk dat je ons al hebt weten te vinden. Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je waar je terecht kan ^^. 

Bekijk in context

16 Reacties 16
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Rvakkeren . Welkom op de Ziggo Community (en binnenkort bij Ziggo!). Wat leuk dat je naar ons overstapt. Nu moet de overstap natuurlijk nog wel even soepel verlopen. 

Ik heb de mail er even bij gepakt en moet zeggen; ik vond het ook niet bepaald duidelijk, haha. Dus ik ben even in onze overstapservice gaan kijken wat de status momenteel is. 

 

Hier zie ik staan dat de oude provider momenteel de overstap niet geaccepteerd heeft, omdat er gegevens zijn die niet overeenkomen. Zijn alle gegevens die in de bevestiging staan in de mail van 30-12 juist? Weet je zeker dat deze gegevens ook zo bij Tele2 bekend zijn? Ik zie bij de overstapgegevens momenteel nog geen contractnummer van huidige provider staan. Heb je deze wel? Ik kan dit er namelijk eventueel bijvoegen. 

 

Voor de duidelijkheid; dit was het eerste overstapverzoek. Deze is geweigerd. Maar we gaan het nogmaals proberen :-). En hiervoor kan ik dus gegevens bijvoegen. 

 

Rvakkeren
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn contract nummer van Tele2 is *****.

 

Ik zie nu ook dat ik een ander bankrekeningnummer heb doorgegeven. 

Ik heb het rekeningnummer bij Tele2 veranderd zodat het hetzelfde is als bij Ziggo.

Tele2 meldt helaas wel dat het 2 dagen kan duren voordat dit gewijzigd is.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Goed dat je dit gedaan hebt. Ik geef je contractnummer ook nog even door (en verwijder het hier, voor de zekerheid). 

Over 2 dagen check ik even hoe het er voor staat en geef ik je hier een update :-). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

We zijn nog steeds bezig met alle juiste informatie verwerken! Ik hou je op de hoogte 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

De juiste informatie is nu goed verwerkt. De overstap moet dus helemaal goed gaan, nu. Ik verwacht dat je snel een opzeg bevestiging van je oude provider ontvangt! 

 

Rvakkeren
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor alle moeite!!!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Kijk eens aan. “De overstap gaat goed” lees ik hier. Alles is dus nu zeker weten gelukt :-D. 

 

Jij bedankt voor het contact opnemen en alvast heel veel plezier met de nieuwe diensten gewenst. In elk geval super leuk dat je ons al hebt weten te vinden. Mocht er nog eens iets zijn, dan weet je waar je terecht kan ^^. 

Rvakkeren
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toch nog een keer een bericht helaas... Gisteren heb ik mijn apparatuur ontvangen maar ik heb nog steeds geen opzegbrief van Tele2 en ook geen inloggegevens etc van jullie ontvangen. Kan ik vandaag mijn abonnement wel gewoon gebruiken?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hm. niet? Dat is wel gek. Bij ons staat namelijk aangegeven dat je oude provider de overstap wel gewoon geaccepteerd heeft. De overstap vindt plaats op de 29e. vandaag dus. Wanneer je je spullen installeert, zou alles gewoon moeten werken. En je tele2 zou daarmee ook meteen moeten stoppen. Wanneer is je laatste betaling aan tele2 geweest (en voor welke periode is dit geweest)? 

Rvakkeren
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net alles aangesloten. Alles werkt! Maar heb dus geen inloggegevens etc van jullie ?

Mijn laatste factuur van Tele2 was van 31 december tm 31 januari trouwens.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Inloggegevens van mijnZiggo/Ziggo GO, bedoel je? Deze mag (moet 😉 ) je zelf aanmaken! Hiervoor heb je enkel je klantnummer nodig. Deze staat onder andere in de mail met de Track & Trace code die je eergisteren ontvangen hebt (rechts bovenin). 

Met dit nummer kan je dus een mijnZiggo account aanmaken . Met een mijnZiggo account kan je onder andere ook inloggen in ZiggoGO. 


Heb je al contact gehad met Tele2? Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd waarom er nog geen opzegbevestiging vanuit hun gestuurd is, terwijl ze ons akkoord gegeven hebben voor de overstap per vandaag. Je zou ook een terugbetaling van abonnementskosten moeten krijgen voor vandaag tm 31 januari. 

Rvakkeren
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke bedankt! Account is gemaakt. Zal Tele2 mailen of ze mijn opzegging rond hebben. En wat als dit nu niet zo is? Zit ik dan met 2 abonnementen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75179Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik vermoed van niet, omdat Ziggo de bevestiging heeft gehad.

Mocht er dan toch iets misgaan in de administratie van Tele2, is dat je bewijs.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Be rt wrote:

Ik vermoed van niet, omdat Ziggo de bevestiging heeft gehad.

Mocht er dan toch iets misgaan in de administratie van Tele2, is dat je bewijs.

 

Wat Bert zegt. Het is in zo'n geval aan ons om uit te zoeken waar het fout gegaan is, maar ik laat jou hoe dan ook niet met het probleem zitten. Dus mocht het al zo zijn dat je om een reden met dubbele kosten komt te zitten, ga ik dat sowieso rechttrekken (vergoeden) 

Rvakkeren
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Krijg net een mail van Tele2 dat per vandaag m'n diensten niet meer actief zijn (ze zijn daar niet zo snel met reageren als hier 😉

 

Uiteindelijk komt alles weer goed!!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Yes, gelukkig. Goed nieuws! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic