emiell

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

internetsnelheid wijzigen

Ik wil graag mijn internetsnelheid wijzigen van complete naar start.

Kan iemand dat voor mij doen?

Online wijzigen werkt niet zoals al bekend is gezien de vele onderwerpen hierover 🙂

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goed nieuws @emiell! De optie was behoorlijk verstopt, maar ik heb je abonnement kunnen wijzigen naar Internet Start en TV Start met behoud van jouw Humax mediabox! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De wijziging is binnen 24 uur verwerkt aangezien het nu enkel en alleen een administratieve wijziging betreft! 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @emiell

Ik help je hier graag bij! Op dit moment neem je Internet Complete en TV Start met een Humax Mediabox bij ons af. Ons portfolio is gewijzigd waardoor je nu bij TV Start een Mediabox XL in bruikleen krijgt. Je kunt dit op deze pagina terugzien.  Wanneer ik het abonnement voor je ga aanpassen naar Internet Start en TV Start dan wijzigt dus niet alleen de snelheid van het internet, maar ontvang je ook een Mediabox XL. Doordat er bij de wijziging sprake is van nieuwe apparatuur betaal je hiervoor ook eenmalig € 19,95. Om die reden heb ik de wijziging nog niet doorgevoerd, omdat ik eerst uiteraard wilde weten of dit voor jou akkoord is en je niet voor verrassingen komt te staan. 

emiell
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

 Hoi Cecilia,

Ik hoef geen mediabox XL ook al hoort deze bij TV start.

Ik heb al jaren tv start met de humax ontvanger en heb vorig jaar ergens de internetsnelheid verhoogd.

De internetsnelheid zou ik nu graag weer terug willen laten zetten omdat de hogere snelheid niet meer nodig is.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @emiell
Jammer genoeg is het nu niet mogelijk om echt alleen de snelheid te wijzigen. Dit heeft te maken met het nieuwe portfolio waarbij de Mediabox XL onderdeel is van TV Start. Als ik de snelheid wijzig, dan wijzigt dit dus automatisch mee en krijg je een Mediabox XL. We kunnen de snelheid dus niet downgraden met behoud van je Humax. 

emiell
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ok dat is goed, stuur hem dan maar op 🙂

JanAssen

Level 10
  • 383Posts
  • 3Oplossingen
  • 97Likes

Toch jammer om te constateren dat de tijden van maatwerk voorbij zijn. In deze casus maak ik mij zorgen om de ecologische voetafdruk van Ziggo. @emiell heeft een werkende situatie, is tevreden over zijn Humax dan moet het toch niet nodig zijn de Humax, die in de schredder verdwijnt, in te nemen en te ruilen voor een Mediabox XL die ook nog eens 30 watt verbruikt! 

Come On Ziggo dit kan en moet echt beter!

emiell
Topicstarter
Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vind dat eigenlijk ook want ik vraag alleen maar om de internetsnelheid te wijzigen maar goed diegenen die dat beleid hebben bedacht zitten waarschijnlijk niet op dit forum.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goed nieuws @emiell! De optie was behoorlijk verstopt, maar ik heb je abonnement kunnen wijzigen naar Internet Start en TV Start met behoud van jouw Humax mediabox! Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail. De wijziging is binnen 24 uur verwerkt aangezien het nu enkel en alleen een administratieve wijziging betreft! 🙂

Uitgelicht topic