Ik heb wederom geen internet. Gebeurt wel erg vaak de laatste tijd. Volgens de website zijn er geen storingen. Wordt er moedeloos van.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.
Als er op die site al een melding staat, dan zit vaak de halve provincie zonder ( iets overdreven natuurlijk ).
De eerste vraag, in deze situaties, is altijd: Kan u foto's maken van het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo kastje aan de muur ), eventuele splitters en van de aansluitingen op de Ziggo modem/router. Daarna graag de down/upload en log gegevens van uw Ziggo modem.
Hebt u uw Ziggo modem/router wel eens gereset? Daarna moet u wel e.e.a. weer instellen. Maar graag dan wel eerst de down/upload gegevens uitlezen.
Hey @Andreate . Welkom hier!
Je bezoek was van korte duur. Zonde, want we helpen je graag verder. Juist als dit kennelijk vaak gebeurt, is het goed dat we even samen op zoek gana naar de oorzaak en oplossing.
Hoe gaat het nu? Zien we je snel terug?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.