Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.
Als er op die site al een melding staat, dan zit vaak de halve provincie zonder ( iets overdreven natuurlijk ).
De eerste vraag, in deze situaties, is altijd: Kan u foto's maken van het AOP ( Abonnee Overname Punt, het witte Ziggo kastje aan de muur ), eventuele splitters en van de aansluitingen op de Ziggo modem/router. Daarna graag de down/upload en log gegevens van uw Ziggo modem.
Hebt u uw Ziggo modem/router wel eens gereset? Daarna moet u wel e.e.a. weer instellen. Maar graag dan wel eerst de down/upload gegevens uitlezen.