Vraag
Reacties
Oplossing
MB82
Level 1

interactieve diensten niet meer mogelijk sinds Zakelijke aansluiting

Afgelopen vrijdag heb ik mijn Ziggo van privé naar zakelijk laten omzetten. Sindsdien werkt replay en opnemen niet meer. Vanaf toen iedere dag contact gehad en 3 mogelijke oplossingen te horen gekregen. Het begon bij sorry meneer het kan even duren voordat uw nieuwe pakket actief is. Naar ik moet u een nieuwe next box sturen (deze is vandaag weer geannuleerd en terug gezonden) Naar als laatste en mogelijke oplossing de regels voor replay en opnemen staan niet actief in uw abonnement. Maar dit moet via een andere afdeling en kan 4 uur tot 3 werkdagen duren. Dat is mij maandag toegezegd en het werkt nog niet. Sindsdien heeft iedere medewerker mij toegezegd dit zsm op te pakken, maar met daarbij de mededeling er geen spoed of iets dergelijks van te kunnen maken. De case komt onderop de stapel. Daar betaal je dus netjes je maandelijkse abonnement kosten voor. Iemand enig idee of dit simpeler en of sneller kan?!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedenavond @MB82 

Welkom hier op ons klant helpt klant forum!
Top dat je ook als Zakelijke klant ons hier weet te vinden 🙂
Enorm balen dat na de switch van Particulier naar Zakelijk je interactieve diensten zoals Replay TV en opname/pauzeren niet meer werkt.
Volgens je dossier maak je gebruik van TV Start Next. Hierdoor is het niet mogelijk om deze interactieve functies te gebruiken. Replay TV, opname en pauzeren wordt alleen aangeboden vanaf TV Complete Next. Kijk hiervoor op deze pagina voor de TV mogelijkheden als Zakelijke klant.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedenavond @MB82 

Welkom hier op ons klant helpt klant forum!
Top dat je ook als Zakelijke klant ons hier weet te vinden 🙂
Enorm balen dat na de switch van Particulier naar Zakelijk je interactieve diensten zoals Replay TV en opname/pauzeren niet meer werkt.
Volgens je dossier maak je gebruik van TV Start Next. Hierdoor is het niet mogelijk om deze interactieve functies te gebruiken. Replay TV, opname en pauzeren wordt alleen aangeboden vanaf TV Complete Next. Kijk hiervoor op deze pagina voor de TV mogelijkheden als Zakelijke klant.

Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

0 Kudos