Afgelopen vrijdag heb ik mijn Ziggo van privé naar zakelijk laten omzetten. Sindsdien werkt replay en opnemen niet meer. Vanaf toen iedere dag contact gehad en 3 mogelijke oplossingen te horen gekregen. Het begon bij sorry meneer het kan even duren voordat uw nieuwe pakket actief is. Naar ik moet u een nieuwe next box sturen (deze is vandaag weer geannuleerd en terug gezonden) Naar als laatste en mogelijke oplossing de regels voor replay en opnemen staan niet actief in uw abonnement. Maar dit moet via een andere afdeling en kan 4 uur tot 3 werkdagen duren. Dat is mij maandag toegezegd en het werkt nog niet. Sindsdien heeft iedere medewerker mij toegezegd dit zsm op te pakken, maar met daarbij de mededeling er geen spoed of iets dergelijks van te kunnen maken. De case komt onderop de stapel. Daar betaal je dus netjes je maandelijkse abonnement kosten voor. Iemand enig idee of dit simpeler en of sneller kan?!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedenavond @MB82
Welkom hier op ons klant helpt klant forum!
Top dat je ook als Zakelijke klant ons hier weet te vinden 🙂
Enorm balen dat na de switch van Particulier naar Zakelijk je interactieve diensten zoals Replay TV en opname/pauzeren niet meer werkt.
Volgens je dossier maak je gebruik van TV Start Next. Hierdoor is het niet mogelijk om deze interactieve functies te gebruiken. Replay TV, opname en pauzeren wordt alleen aangeboden vanaf TV Complete Next. Kijk hiervoor op deze pagina voor de TV mogelijkheden als Zakelijke klant.
Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedenavond @MB82
Welkom hier op ons klant helpt klant forum!
Top dat je ook als Zakelijke klant ons hier weet te vinden 🙂
Enorm balen dat na de switch van Particulier naar Zakelijk je interactieve diensten zoals Replay TV en opname/pauzeren niet meer werkt.
Volgens je dossier maak je gebruik van TV Start Next. Hierdoor is het niet mogelijk om deze interactieve functies te gebruiken. Replay TV, opname en pauzeren wordt alleen aangeboden vanaf TV Complete Next. Kijk hiervoor op deze pagina voor de TV mogelijkheden als Zakelijke klant.
Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.