Vraag
Reacties
Oplossing
Marcel2
Level 2

installatiekosten bij upgrade/downgrade

Hallo, 

Ik overweeg om mijn internet compleet te upgraden naar een internet max abbo. Dit in combinatie met een downgrade van mijn TV pakket van compleet naar start. 

- Ik krijg als ik dat wil doen een melding van 19,95 installatiekosten. Van dit forum begrijp ik dat dat niet aan de orde is aangezien de connectbox de hogere snelheid gewoon aankan. Als ik weer wil downgraden, kan dat dan ook (zonder weer extra installatiekosten, in achtneming van de maand opzegtermijn) 

- Mocht ik in de toekomst toch weer willen switchen van TV pakket start naar compleet, kan ik dat dan kostenloos doen (ingeval het gebrek aan opname functionaliteit toch niet zou bevallen ; )

Alvast bedankt voor het antwoord en met vr groet, 

Marcel. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Marcel2
Level 2
Topicstarter

is inmiddels opgelost !

mvg Marcel 

Bekijk in context

0 Kudos
Marcel2
Level 2
Topicstarter

Even wat verdere toelichting (terechte vraag ; 😞 via telefonisch contact uitgevonden dat voor het TV pakket geldt dat je dat kostenloos kunt up- en downgraden, zo vaak als je wilt, steeds met een maand als tussenpoos. Voor het internetabbo ligt het anders: je kunt upgraden. Als je geen nieuwe apparatuur nodig hebt gelden er geen installatiekosten (ondanks dat je hier via mijn ziggo wel een melding voor krijgt). Wel zit je dan een jaar aan de upgrade vast, dus je kunt hem niet zoals bij het TV Pakket per maand veranderen. Al met al besloten om het maar even zo te laten omdat ik twijfel of ik echt baat ga hebben bij een upgrade van 300 naar 600 mbit. Het enige wat je wel kan doen als je het tijdelijk wil proberen is de upgrade aanvragen en binnen de 14 dagen opzegtermijn weer opzeggen. Maar dat vind ik niet echt een lekkere testperiode. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Marcel2
Level 2
Topicstarter

is inmiddels opgelost !

mvg Marcel 

0 Kudos
Pineapple
Level 16

Fijn voor je. Kun je ook aangeven op welke manier het is opgelost? 

0 Kudos
Marcel2
Level 2
Topicstarter

Even wat verdere toelichting (terechte vraag ; 😞 via telefonisch contact uitgevonden dat voor het TV pakket geldt dat je dat kostenloos kunt up- en downgraden, zo vaak als je wilt, steeds met een maand als tussenpoos. Voor het internetabbo ligt het anders: je kunt upgraden. Als je geen nieuwe apparatuur nodig hebt gelden er geen installatiekosten (ondanks dat je hier via mijn ziggo wel een melding voor krijgt). Wel zit je dan een jaar aan de upgrade vast, dus je kunt hem niet zoals bij het TV Pakket per maand veranderen. Al met al besloten om het maar even zo te laten omdat ik twijfel of ik echt baat ga hebben bij een upgrade van 300 naar 600 mbit. Het enige wat je wel kan doen als je het tijdelijk wil proberen is de upgrade aanvragen en binnen de 14 dagen opzegtermijn weer opzeggen. Maar dat vind ik niet echt een lekkere testperiode. 

Pineapple
Level 16

Sportief van je om hier het een en ander nog aan te willen toelichten. Gebeurt niet vaak, daarom, even een 🙌. En fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. En meer duidelijkheid gekregen hebt. 

0 Kudos