incassodatum

goedemorgen,

zou u voor mij de incassodatum kunnen wijzigen naar de 28 van de maand?

mvg janet smitshuysen

janet1972
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hi @janet1972
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de bel trekt als de incasso momenteel niet op een gelegen moment komt. Zoals @EnergieBoy al aangeeft is een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar kunnen we er wel voor zorgen dat de opmaak van de factuur op een later moment gebeurt. De incasso schuift dan automatisch ook op. 

Ik ben hiermee voor je aan de slag gegaan en de incasso zal vanaf de eerstvolgende factuur gaan plaatsvinden rond en nabije de 29e van de maand. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes
2 Reacties 2

Hoi @janet1972 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Dit is een klanten helpen klanten Community van Ziggo. De vraag die jij hebt, kan ik je niet verder mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar wat wel een optie is dat Ziggo de datum van de opmaak van de factuur een week verschuift. De incasso volgt dan automatisch ook op een later moment. Op basis van bovenstaande kan het dus wel eens voorkomen dat het een dag eerder of later is. Maar iemand van Ziggo kan je daar mee helpen, als je alles invult dan komt het goed en helpen ze je verder. 

EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10638Reacties
  • 518Oplossingen
  • 2410Likes

Hi @janet1972
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de bel trekt als de incasso momenteel niet op een gelegen moment komt. Zoals @EnergieBoy al aangeeft is een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar kunnen we er wel voor zorgen dat de opmaak van de factuur op een later moment gebeurt. De incasso schuift dan automatisch ook op. 

Ik ben hiermee voor je aan de slag gegaan en de incasso zal vanaf de eerstvolgende factuur gaan plaatsvinden rond en nabije de 29e van de maand. 

Bekijk in context

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic