Vraag
Reacties
gjrie
Level 3

imlogproblemen mijn ziggo

hallo,elke x als ik mijn abbo wil aanpassen krijg ik de melding, we zoeken je pagina er even bij,maar dan ook gelijk daarna,hmmm we kunnen de gezochte pagina niet vinden

super irritant!!!!

deze melding krijg ik elke x:

Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…

 

Wil je eens proberen of het lukt als je de pagina ververst? Ga anders terug naar Mijn Ziggo.

0 Kudos
Uitgelicht
Maud
Oud Community Moderator

Ik kan je helaas niet bellen, maar we komen er wel uit. Het probleem wat je hebt is dus op dit moment in onderzoek. We doen ons uiterste best daarvoor. Dus op dit moment is het afwachten en als er iets gewijzigd moet worden, dan staan we voor je klaar om dit in orde te maken.

0 Kudos
Ga naar reactie
19 Reacties 19
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Er is bij een klein deel van de klanten deze storing die soms snel en soms niet snel opgelost kan worden.

 

Een Ziggo moderator kan een eventueel je abonnement aanpassen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

ok,bedankt,maar gewoon ff afwachten dus????

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @gjrie, hier zijn de hulptroepen! Wat wil je precies wijzigen aan je pakket? Dan kan ik dit voor je in ons systeem aanpassen. 

gjrie
Level 3
Topicstarter

haaj Lotte,

ik wil op dit moment ff nix aanpassen ,maar ik wil wel steeds de mogelijkheid hebben om dit te doen

en dat lukt bij mij niet omdat ik elke keer de melding krijg dat  de pagina niet kan worden gevonden

ik wil graag dat dat zsm word opgelost

bvd g.rietdijk

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

nog steeds t zelfde😡😡😡

We zoeken je pakket er even bij…

  •  
    Verzekerd van supersnel internet
  •  
    24/7 service van Ziggo
  •  
    Ziggo GO
  •  
    Installatiehulp
  • Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…

     

    Wil je eens proberen of het lukt als je de pagina ververst? Ga anders terug naar Mijn Ziggo.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

dit is een bekend probleem wat welk weken tot maanden kan duren eerdat het voor iedereen is opgelost 

soms kan een moderator een bepaalde handeling doen die het eventueel oplost maar ik lees dat dat ook niet alle keren helpt 

 

 

gjrie
Level 3
Topicstarter

dat zou wel heel slecht zijn!!!

 

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat @MR_CHIP en @Bert aangeven klopt, @gjrie. Helaas is het een hardnekkig probleem wat we niet zomaar kunnen oplossen. Mocht je zaken willen wijzigen dan kan dat natuurlijk te allen tijde via onze klantenservice of bijvoorbeeld hier. Sorry voor de hinder 😞

gjrie
Level 3
Topicstarter

dit probleem deed zich voor nadat mijn vodafone erbij kwam(ik heb geen vodafone en wil t ook niet),daarvoor had ik dit probleem niet!!!!!

wellicht moeten jullie daar ns naar kijken

een beetje reclame voor vodafone is ok,maar jullie duwen het trouwe ziggo klanten door de strot

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoe bedoel je 'toen Mijn Vodafone erbij kwam'? Waar zie je dit precies? We doen echt ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas duurt dit even 😞 

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

ja een jaar geleden werd mijn ziggo gekoppeld aan mijn vodafone(waarom weet ik niet,want ik heb en wil geen vodafone!!!)daarna kreeg ik het bovenstaande probleem,wat ik eerder niet had!!

toeval??????

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

ik geloof wel dat jullie er hard aan werken,maar ik vind het gewoon vervelend

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Van wie is het Vodafone account , waaraan je Mijn Ziggo gekoppeld is? Ik zie namelijk wel dat het gekoppeld is, maar als je zegt ik heb geen Vodafone, dan gaat het mis. Dit heeft verder niks te maken met het probleem wat er speelt met Mijn Ziggo.

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

dat is gewoon mijn account,ik woon alleen hier

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

kan je mij niet even bellen,dan komen we er vast wel uit

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik kan je helaas niet bellen, maar we komen er wel uit. Het probleem wat je hebt is dus op dit moment in onderzoek. We doen ons uiterste best daarvoor. Dus op dit moment is het afwachten en als er iets gewijzigd moet worden, dan staan we voor je klaar om dit in orde te maken.

0 Kudos
gjrie
Level 3
Topicstarter

Hmmm,ok

nou ik wacht t dan maar af

borstwi
Level 1

Ik heb dit probleem al meer dan 6 maanden. Wanneer kan dit opgelost worden?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@borstwi  schreef:

Ik heb dit probleem al meer dan 6 maanden. Wanneer kan dit opgelost worden?


@borstwi Soms kan het snel, soms kan het niet gerepareerd tot er nieuwe software komt voor Mijn Ziggo.

Hier al sinds 13 maanden, maar Ziggo moderators kunnen één en ander voor je aanpassen aan je abonnement, mocht je dat wensen, is mijn ervaring.