1
Vraag
2
Reageer en help mee
gjrie

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

imlogproblemen mijn ziggo

hallo,elke x als ik mijn abbo wil aanpassen krijg ik de melding, we zoeken je pagina er even bij,maar dan ook gelijk daarna,hmmm we kunnen de gezochte pagina niet vinden

super irritant!!!!

deze melding krijg ik elke x:

Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…

 

Wil je eens proberen of het lukt als je de pagina ververst? Ga anders terug naar Mijn Ziggo.

Uitgelicht
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Reacties
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik kan je helaas niet bellen, maar we komen er wel uit. Het probleem wat je hebt is dus op dit moment in onderzoek. We doen ons uiterste best daarvoor. Dus op dit moment is het afwachten en als er iets gewijzigd moet worden, dan staan we voor je klaar om dit in orde te maken.

19 Reacties 19
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Er is bij een klein deel van de klanten deze storing die soms snel en soms niet snel opgelost kan worden.

 

Een Ziggo moderator kan een eventueel je abonnement aanpassen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ok,bedankt,maar gewoon ff afwachten dus????

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @gjrie, hier zijn de hulptroepen! Wat wil je precies wijzigen aan je pakket? Dan kan ik dit voor je in ons systeem aanpassen. 

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

haaj Lotte,

ik wil op dit moment ff nix aanpassen ,maar ik wil wel steeds de mogelijkheid hebben om dit te doen

en dat lukt bij mij niet omdat ik elke keer de melding krijg dat  de pagina niet kan worden gevonden

ik wil graag dat dat zsm word opgelost

bvd g.rietdijk

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

nog steeds t zelfde😡😡😡

We zoeken je pakket er even bij…

  •  
    Verzekerd van supersnel internet
  •  
    24/7 service van Ziggo
  •  
    Ziggo GO
  •  
    Installatiehulp
  • Hmm, we kunnen de pagina niet vinden…

     

    Wil je eens proberen of het lukt als je de pagina ververst? Ga anders terug naar Mijn Ziggo.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

dit is een bekend probleem wat welk weken tot maanden kan duren eerdat het voor iedereen is opgelost 

soms kan een moderator een bepaalde handeling doen die het eventueel oplost maar ik lees dat dat ook niet alle keren helpt 

 

 

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

dat zou wel heel slecht zijn!!!

 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Wat @MR_CHIP en @Bert aangeven klopt, @gjrie. Helaas is het een hardnekkig probleem wat we niet zomaar kunnen oplossen. Mocht je zaken willen wijzigen dan kan dat natuurlijk te allen tijde via onze klantenservice of bijvoorbeeld hier. Sorry voor de hinder 😞

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

dit probleem deed zich voor nadat mijn vodafone erbij kwam(ik heb geen vodafone en wil t ook niet),daarvoor had ik dit probleem niet!!!!!

wellicht moeten jullie daar ns naar kijken

een beetje reclame voor vodafone is ok,maar jullie duwen het trouwe ziggo klanten door de strot

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoe bedoel je 'toen Mijn Vodafone erbij kwam'? Waar zie je dit precies? We doen echt ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas duurt dit even 😞 

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ja een jaar geleden werd mijn ziggo gekoppeld aan mijn vodafone(waarom weet ik niet,want ik heb en wil geen vodafone!!!)daarna kreeg ik het bovenstaande probleem,wat ik eerder niet had!!

toeval??????

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ik geloof wel dat jullie er hard aan werken,maar ik vind het gewoon vervelend

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Van wie is het Vodafone account , waaraan je Mijn Ziggo gekoppeld is? Ik zie namelijk wel dat het gekoppeld is, maar als je zegt ik heb geen Vodafone, dan gaat het mis. Dit heeft verder niks te maken met het probleem wat er speelt met Mijn Ziggo.

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

dat is gewoon mijn account,ik woon alleen hier

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

kan je mij niet even bellen,dan komen we er vast wel uit

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Ik kan je helaas niet bellen, maar we komen er wel uit. Het probleem wat je hebt is dus op dit moment in onderzoek. We doen ons uiterste best daarvoor. Dus op dit moment is het afwachten en als er iets gewijzigd moet worden, dan staan we voor je klaar om dit in orde te maken.

gjrie
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hmmm,ok

nou ik wacht t dan maar af

borstwi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem al meer dan 6 maanden. Wanneer kan dit opgelost worden?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@borstwi  schreef:

Ik heb dit probleem al meer dan 6 maanden. Wanneer kan dit opgelost worden?


@borstwi Soms kan het snel, soms kan het niet gerepareerd tot er nieuwe software komt voor Mijn Ziggo.

Hier al sinds 13 maanden, maar Ziggo moderators kunnen één en ander voor je aanpassen aan je abonnement, mocht je dat wensen, is mijn ervaring.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic