hallo,elke x als ik mijn abbo wil aanpassen krijg ik de melding, we zoeken je pagina er even bij,maar dan ook gelijk daarna,hmmm we kunnen de gezochte pagina niet vinden
super irritant!!!!
deze melding krijg ik elke x:
Ik kan je helaas niet bellen, maar we komen er wel uit. Het probleem wat je hebt is dus op dit moment in onderzoek. We doen ons uiterste best daarvoor. Dus op dit moment is het afwachten en als er iets gewijzigd moet worden, dan staan we voor je klaar om dit in orde te maken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is bij een klein deel van de klanten deze storing die soms snel en soms niet snel opgelost kan worden.
Een Ziggo moderator kan een eventueel je abonnement aanpassen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
ok,bedankt,maar gewoon ff afwachten dus????
Goedemiddag @gjrie, hier zijn de hulptroepen! Wat wil je precies wijzigen aan je pakket? Dan kan ik dit voor je in ons systeem aanpassen.
haaj Lotte,
ik wil op dit moment ff nix aanpassen ,maar ik wil wel steeds de mogelijkheid hebben om dit te doen
en dat lukt bij mij niet omdat ik elke keer de melding krijg dat de pagina niet kan worden gevonden
ik wil graag dat dat zsm word opgelost
bvd g.rietdijk
nog steeds t zelfde😡😡😡
dit is een bekend probleem wat welk weken tot maanden kan duren eerdat het voor iedereen is opgelost
soms kan een moderator een bepaalde handeling doen die het eventueel oplost maar ik lees dat dat ook niet alle keren helpt
dat zou wel heel slecht zijn!!!
dit probleem deed zich voor nadat mijn vodafone erbij kwam(ik heb geen vodafone en wil t ook niet),daarvoor had ik dit probleem niet!!!!!
wellicht moeten jullie daar ns naar kijken
een beetje reclame voor vodafone is ok,maar jullie duwen het trouwe ziggo klanten door de strot
Hoe bedoel je 'toen Mijn Vodafone erbij kwam'? Waar zie je dit precies? We doen echt ons best het probleem zo snel mogelijk op te lossen, maar helaas duurt dit even 😞
ja een jaar geleden werd mijn ziggo gekoppeld aan mijn vodafone(waarom weet ik niet,want ik heb en wil geen vodafone!!!)daarna kreeg ik het bovenstaande probleem,wat ik eerder niet had!!
toeval??????
ik geloof wel dat jullie er hard aan werken,maar ik vind het gewoon vervelend
Van wie is het Vodafone account , waaraan je Mijn Ziggo gekoppeld is? Ik zie namelijk wel dat het gekoppeld is, maar als je zegt ik heb geen Vodafone, dan gaat het mis. Dit heeft verder niks te maken met het probleem wat er speelt met Mijn Ziggo.
dat is gewoon mijn account,ik woon alleen hier
kan je mij niet even bellen,dan komen we er vast wel uit
Ik kan je helaas niet bellen, maar we komen er wel uit. Het probleem wat je hebt is dus op dit moment in onderzoek. We doen ons uiterste best daarvoor. Dus op dit moment is het afwachten en als er iets gewijzigd moet worden, dan staan we voor je klaar om dit in orde te maken.
Hmmm,ok
nou ik wacht t dan maar af
Ik heb dit probleem al meer dan 6 maanden. Wanneer kan dit opgelost worden?
@borstwi schreef:
Ik heb dit probleem al meer dan 6 maanden. Wanneer kan dit opgelost worden?
@borstwi Soms kan het snel, soms kan het niet gerepareerd tot er nieuwe software komt voor Mijn Ziggo.
Hier al sinds 13 maanden, maar Ziggo moderators kunnen één en ander voor je aanpassen aan je abonnement, mocht je dat wensen, is mijn ervaring.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.