Tezzer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb, online, mijn account opgezegd ongeveer 20 dagen geleden en nog niets gehoord

Ongeveer 20 dagen geleden heb ik mijn account opgezegd met Ziggo en nog niets gehoord! Ik heb gebeld maar de wachttijd is meer dan dertig minuten!! Wel vreemd als je een account wil openen is er bijna direct iemand te bereiken. 

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Tezzer welkom op de Ziggo Community!

Onze afdeling opzeggingen kampt met flinke drukte waardoor de online aanvragen waarschijnlijk blijven liggen. Op dit moment bellen is inderdaad ook niet echt handig, gezien de enorme vanwege de Black Friday acties. Wij pakken de online verzoeken altijd op, dus dit komt altijd goed. 

Waarom wil je precies opzeggen? In sommige situaties mag ik ook opzeggingen doorvoeren, dus wellicht kan ik hierin nog iets voor je doen.

Tezzer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zeg mijn abonnement op omdat ik verhuis naar het buitenland over 3 weken. 

Gisteren, na anderhalf uren in de wacht gezeten te hebben, heb ik eindelijk iemand gesproken.

Wel gek dat als je bel om iets extra te bestellen is de wachttijd maar 8 minuten? 

Klantenservice, als het niet is om iets te kopen is verschrikkelijk. 

Ik ben verteld dat mijn account opgeheven wordt op 8 december. Ik hoop dat ze mij de details en doos stuur gauw want anders gaat je spullen gewoon in de vuilnis als ik vertrek.

Al met al, de behandeling ik heb ondervonden met ziggo is zeer slecht geweest. Constant problemen met wifi, zelfs met extra wifi boosters enz.

Ook nooit verontschuldigen ontvangen, alleen excuses over drukte ......

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Fijn dat het gelukt is, al kan ik mij indenken dat dit niet de meest prettige ervaring is. Zoals gezegd is de timing ook niet echt prettig. Hier kun jij niets aan doen hoor, maar normaal gesproken is het niet zo druk als nu. 

Ik vind het spijtig om te lezen dat je in jouw tijd als klant zoveel problemen ondervonden hebt. Dit had gewoon opgelost moeten worden in de tijd dat je klant was. Het spijt mij dan ook dat dit nooit gelukt is.

De retourdozen heb ik voor je besteld en komen zo snel mogelijk jouw kant op. 

Ik wens je heel veel succes en geluk in de toekomst en wie weet tot ziens! 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Jiri  schreef:

Hallo @Tezzer welkom op de Ziggo Community!

Onze afdeling opzeggingen kampt met flinke drukte waardoor de online aanvragen waarschijnlijk blijven liggen. Op dit moment bellen is inderdaad ook niet echt handig, gezien de enorme vanwege de Black Friday acties.

 

Zou ziggo niet eens moeten zorgen dat dit soort aanvragen gewoon online kunnen.

 

Niet alleen opzegging maar ook abonnement aanpassing, wifi boosters ontkoppelen, dual stack aanvragen, mediabox xl omruilen voor een next mini, retourneren en opzeggen Smart Wifiboosters retourneren en opzeggen ci-modules,  enzovoort, enzovoort, enzovoort.

 

Het forum loopt vol met dit soort verzoeken waar alleen maar ziggo wat mee kan.

En dan kan de helpdesk ook gewoon weer doe wat het moet doen.

Uitgelicht topic