1
Vraag
2
Reacties
rderooij

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

http://members.quicknet.nl/ werkt niet meer

Sinds kort kan ik mijn eigen website niet meer bereiken, staat daar zeker al 20 jaar …… Iets veranderd ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
7 Reacties 7
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
rderooij
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik lees het net .. blijkbaar helemaal gemist ….. dank je wel …. 

Huizinga

Level 15
  • 1103Posts
  • 62Oplossingen
  • 226Likes
robbo wrote:

Dat is door corona uiteindelijk op 23 november 2020 gestopt. Heeft in diverse Ziggo nieuwsbrieven gestaan aan klanten die al zo lang Ziggo hebben dat ze de dienst nog konden gebruiken.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/bestelling/uit-het-assortiment#nieuwsgroepen

En om de vervolgvraag ook maar meteen te beantwoorden; "Is mijn data nu weg?" Ja, als je geen backup hebt is die data nu weg.

 

Groeten, Christiaan 

kraats

Level 4
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heeft in diverse Ziggo nieuwsbrieven gestaan aan klanten die al zo lang Ziggo hebben dat ze de dienst nog konden gebruiken.

 

Ik denk, dat dit wel erg overdreven is.

Ik ben al een oude HOME-klant. De oudste mail met titel “nieuwsbrief”, die ik bij mezelf heb kunnen ontdekken ,  was van  20 juni 2020. In deze gevonden nieuwsbrieven wordt nergens vermeld, dat de webspace wordt opgedoekt.

Het lijkt er op, dat er voor die tijd helemaal geen nieuwsbrieven naar mij werden gestuurd, alleen mails met andere titels.

Het schijnt, dat er volgens Energyboy wel een mail is verstuurd is in februari met subject “De Ziggo WiFi special” (en dan staat het helemaal onderaan in het zwarte gedeelte bij 1,2,3,4 en 5 nieuwtjes).

Ook die mail heb ik niet gevonden of gekregen.

Mocht je andere informatie hebben, probliceer het dan hier.

Een bericht zetten door Ziggo op een willekurige pagina of onder aan een mail is ruim onvoldende  bij zulke ingrijpende ingrepen als het verwijderen van gebruikersdata of een website. 

Zelf vind ik, dat Ziggo zich onbehoorlijk heeft gedragen en minstens excuses mag aanbieden, maar ik laat me graag van het tegendeel overtuigen .

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes


Google is ( in dit geval ) uw vriend.

14 februari: Nieuwsgroepen en Webspace stoppen per 1 april 2020.

Ik meen dat ik daarvan wel iets heb ontvangen …...

wessel1512

Level 1
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Kraats Helaas is ziggo niet altijd even transparant als het gaat over zulke dingen. Nu heb ik wel wat goed nieuws. Afgelopen jaar heb ik me bezig gehouden met het archiveren van deze sites. het is niet compleet maar misschien staat die er van you well tussen   

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @rderooij en welkom op de Community,

Zo te zien ben je al van het juiste antwoord voorzien. Wat hierboven wordt aangeven klopt. We zijn gestopt met het aanbieden van nieuwsgroepen en webspace. Dit is allemaal iets later uitgefaseerd dan 1 april 2020. 
Laat het maar onder dit topic weten als je hierover nog vragen hebt. 

Groeten,

Paul 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic