1
Vraag
2
Reacties
Soggytadpole

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen producten zichtbaar in mijnziggo

Ik ben een nieuwe klant bij Ziggo. (Nog niet aangesloten, hier komt nog een monteur voor).  Wanneer ik inlog op mijn ziggo zie ik mijn producten niet staan.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61232Posts
  • 4151Oplossingen
  • 15503Likes

Dat klopt, die worden actief als alles aangesloten en geïnstalleerd is, omdat je nog 14 dagen bedenktijd hebt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61232Posts
  • 4151Oplossingen
  • 15503Likes

Dat klopt, die worden actief als alles aangesloten en geïnstalleerd is, omdat je nog 14 dagen bedenktijd hebt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates