1
Vraag
2
Reacties
dennusdus

Raadgever
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

geen klant maar toch brief "uw modem wordt vervangen"

Ik ben sinds een week of twee geen klant meer van Ziggo maar kreeg vandaag toch een brief met de melding dat mijn modem vervangen wordt. 
Dus ik bellen, postcode en huisnummer inspreken, en dan niet meer bij Ziggo uitkomen maar steeds bij Vodafone?  Huh?  Ik denk dat omdat ik geen klant meer ben mijn postcode/huisnummer mij steeds naar Vodafone (waar ik nog wel klant was) doorstuurt. 
Maar ja, hoe kan ik dan contact opnemen met de helpdesk?  Dat is de uitdaging van de dag. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemiddag @dennusdus

Zo te zien waren we nog heel enthousiast en stond jij nog op de mailingslist als klant zijnde waarbij we preventief modems gaan vervangen.

Gezien het feit dat je inmiddels geen klant meer bent, zijn deze gegevens verwijderd. Je kunt er vanuit gaan dat er geen modem meer jouw kant op komt 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1859Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

Tsja @dennusdus jammer dat je geen abonnee meer bent bij Ziggo anders had je een vet nieuw modem gekregen. 😀

Ik denk dat de administratie van een aantal afdelingen niet 100% synchroon loopt en dat je (nog) niet uit een mailinglijst bent verwijderd.  Maar je kunt via de chat-functie ook contact opnemen met Ziggo.

Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic en kunnen wellicht de planning om een nieuw modem te sturen onderscheppen.

dennusdus
topicstarter
Raadgever
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hahahaha... het Technicolor modem draaide nog als een tierelier, maar nu ik weg ben krijg ik een nieuw modem. Nou, ik wacht de reactie van een moderator wel even af. Bellen was vanmiddag geen succes. 

Wim C.
Super Expert
Super Expert
  • 1859Posts
  • 71Oplossingen
  • 819Likes

Mocht er tóch nog een postbode aan de deur komen met zo’n veelbelovende oranje doos, dan kun je ’m gelijk weer mee teruggeven. 😀

Succes bij je nieuwe provider. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemiddag @dennusdus

Zo te zien waren we nog heel enthousiast en stond jij nog op de mailingslist als klant zijnde waarbij we preventief modems gaan vervangen.

Gezien het feit dat je inmiddels geen klant meer bent, zijn deze gegevens verwijderd. Je kunt er vanuit gaan dat er geen modem meer jouw kant op komt 🙂 

dennusdus
topicstarter
Raadgever
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Bedankt voor de reactie!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates