Vanwege thuiswerk dien ik geregeld te werken met internetkabel in modem. Na verwijderen kabel springt TV in loop van avond plots op grijs. Wel geluid, geen beeld. Iemand een idee?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Claudia Willems Dat is de eerste keer dat ik iets dergelijks hier lees.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers en het modem op de foto?
Hallo Bert, dank voor je reactie. Kun je hier iets mee? Ja vreemd. Altijd als ik de kabel heb gebruikt. Dan zet ik de Mediabox aan/uit en dan is het weer ok.
@Claudia Willems Ik vermoed dat er iets geks gebeurt vanuit de versterker.
Vanwege allerlei verschillende vreemde problemen met een modem achter een versterker, is de huidige aansluit standaard al een paar jaar, wandcontactdoos - POA-01 splitter - 1 uitgang naar het modem en 1 uitgang naar de versterker.
Ziggo stuurt je daarom gratis een POA-01 splitter toe met een passende kabel naar het modem.
(Vraag bij contact om beide, een POA-01 en kabel van splitter naar modem.)
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, meestal binnen een paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Wil je sneller contact met Ziggo?
Zie de contact mogelijkheden op de contact pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn zodra er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.