1
Vraag
2
Reacties
AvO1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutieve facturen

Nadat er een Next omgeruild is ( was een hele lastige sessie) is mij kaart van een andere tv uitgezet.

Na heeeel veel bellen en vooral wachtten ( hoge telefoon kosten!!) is dat weer aan de gang gekregen.

En nu, klopt mijn factuur niet meer. Eerst heb ik volgens de factuur 4 Next apparaten in bezit daarna , weer na heeeel veel bellen, zou ik een ICS module hebben ontvangen en staat deze ook op de factuur.

Maar, ik heb helemaal geen ICS module aangevraagd en al zeker NIET ontvangen.

Wie o wie heeft hier de oplossing.

En hoe ga ik gecompenseerd worden.

Bellen heeft duidelijk geen zin en is me ook veel te duur.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

We hebben in DM besproken dat ik de Extra mediabox (huur) per direct stop zet aangezien die niet in gebruik is. De kosten worden automatisch verrekend + een deel heb ik handmatig gedaan. 

Retourproces zetten wij stop hier, houden we in de gaten! @AvO1 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 5569Posts
  • 225Oplossingen
  • 4264Likes

Dag @AvO1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Blijkbaar bevindt u zich in een nogal vermoeiende situatie. Maar gelukkig zijn er ook nog kwieke Ziggo-moderators en een van hen komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

⚠️ Maar zorg dan wèl dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 590Oplossingen
  • 1949Likes

Goedemorgen @AvO1 

Uiteraard is het niet de bedoeling dat je voor diensten gaat betalen die je helemaal niet in  bezit hebt of gebruikt. Dit wilik graag verder onderzoeken.

Zou je voor mij je proiel willen aanvullen en bij prive opmerkingen het serienummer willen vermelden van de box en de CI+ kaart die je wél in bezit hebt en gebruikt?

AvO1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle gegevens ingevuld op profiel pagina.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

Hej hoi @AvO1!

Wat een narigheid dat de factuur je in de steek laat na een wijziging! Daar zit je natuurlijk niet op te wachtne.

Ik zie hier dit pakket staan: 
Internet Complete en TV Complete Next (Zonder Ziggo Bellen) (huur)
Extra mediabox next (huur)

4 smartcards (koop)

Ik stuur je in een DM even de serienummers door zodat je even kan checken welke je in gebruik hebt. Denk dat er daar iets mis gaat en dan moet ik dat even recht trekken! 

wewanl

Level 16
  • 2044Posts
  • 21Oplossingen
  • 779Likes

Jij boft maar met vier koop smartcards !!!

Pasi

Level 18
  • 8075Posts
  • 446Oplossingen
  • 4254Likes

@Carlien  schreef:

...
Ik zie hier dit pakket staan: 
Internet Complete en TV Complete Next (Zonder Ziggo Bellen) (huur)
Extra mediabox next (huur)

4 smartcards (koop)
...

@AvO1: als u altijd al Ziggo heb gehad ( en dus niet van UPC naar Ziggo bent overgegaan ), dan mag u 5 'devices' actief hebben. Dus zoals nu op uw factuur vermeld ( Next + 4 eigen smartcards ), is mogelijk.

Let wel, dat eigen smartcards die eenmaal zijn verwijderd, nooit meer actief gemaakt worden door Ziggo.
Ook als u niet alle smartcards actief gebruikt, zou ik de niet gebruikte niet verwijderen, want er raakt wel eens een smartcard defect en hebt u dan zelf geen andere, dan zal u bij Ziggo er één moeten gaan huren.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

We hebben in DM besproken dat ik de Extra mediabox (huur) per direct stop zet aangezien die niet in gebruik is. De kosten worden automatisch verrekend + een deel heb ik handmatig gedaan. 

Retourproces zetten wij stop hier, houden we in de gaten! @AvO1 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic