autisynergie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutcode 002, kan niet inloggen bij mijn Ziggo

Ik kan niet inloggen bij mijn Ziggo. Ik heb een zakelijk abonnement.

Op welke manier ik het ook probeer...krijg telkens foutmeldingen.

Ook vanuit de email van Ziggo en van Vodafone, kom ik op een niet bestaande pagina.

Ik wil dit graag opgelost krijgen om mijn abonnement in te zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Neem als eerste contact op met Ziggo Zakelijk, dat staat grotendeels los van Ziggo consumenten, waar dit forum onder valt.

Ziggo moderators kunnen meekijken en het proberen op te lossen, maar zij kunnen niet in alle systemen van Ziggo Zakelijk.

 

Zo neem je contact op met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk

 

 

Bert_0-1683904457775.png

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Neem als eerste contact op met Ziggo Zakelijk, dat staat grotendeels los van Ziggo consumenten, waar dit forum onder valt.

Ziggo moderators kunnen meekijken en het proberen op te lossen, maar zij kunnen niet in alle systemen van Ziggo Zakelijk.

 

Zo neem je contact op met Ziggo Zakelijk | Ziggo Zakelijk

 

 

Bert_0-1683904457775.png

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @autisynergie , van harte welkom op de Community! 

 

Wat bijzonder teleurstellend dat het je niet lukt om in te loggen op Mijn Ziggo vanwege een foutmelding. Heb je, zoals @Bert adviseerde, al contact gehad met de klantenservice of kan ik hierin nog met je meekijken? 🙂

Wat ik vanuit hier kan zien is dat er gisteren nog succesvol is ingelogd, klopt dat?

Uitgelicht topic