ehekker
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

factuur

In december overgestapt van Horizon box naar Media Next box, deze switch heeft ongeveer een maand geduurd voor alles funtioneerde.

Zag in die periode allerlei posten staan op abonnementoverzicht welke niet kloppen, gebeld met klantenservice en kreeg de mededeling dat alles nog goed verwerkt moest worden en dat in januari alles rechtgetrokken zou zijn.

Toen ik overstapte werd mij verteld dat mijn kosten voor de media next box ongeveer  70,00 euro zu gaan kosten.

Er wordt nu 122 euro in rekening gebracht voor div abonnementen, en heb ik ineens een telefoonaansluiting met en voor mij onbekend telefoonnummer.

Wordt beetje moe van al dat gedoe met Ziggo, gaat het nu voor eens altijd worden gecorrigeerd?

Ben benieuwd welke actie u gaat ondernemen

1 Reactie 1
Folkert Z
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 5739Reacties
  • 488Oplossingen
  • 2485Likes

Hallo @ehekker 

Welkom op de Ziggo Community. Goed dat je ons een bericht stuurt dat het na de eerdere problemen nu ook met de facturatie nog niet goed gaat. Sorry dat het zo fout loopt. Ik zie dat je naast plots je nieuwe abonnement Internet Complete en TV Complete Next ook onterecht wordt berekend voor Internet Complete.

Administratief staat duidelijk het een en ander nog niet goed. Ik heb ondertussen opdracht uitgezet om dit te herstellen. Vaak duurt dat ~2 werkdagen. Wanneer dat klaar is crediteren we het verschil.

Heb je hierover vragen, laat het weten.

 

Uitgelicht topic