ihsan

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur probleem: Dubbel betaald

Hoewel ik mijn rekening op 20 mei betaalde, werd er op 25 mei geld van mijn rekening afgeschreven. Ik begrijp niet waarom ik zo'n probleem heb. Ik verwacht dat u mij hierbij helpt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ihsan. Oeps! Dubbel betalen is natuurlijk niet handig. Ik zie in je gegevens 2 facturen. Beide via automatisch incasso betaald. op 28 april en op 12 mei (kan zijn dat het een paar dagen later afgeschreven is van je rekening).  Ik weet nu niet goed wat je 20 mei betaalt hebt en op welke manier. Om welk bedrag gaat dit?  Als je betaalwijze op automatisch incasso staat, is het niet de bedoeling handmatig betalingen over te maken. De incasso loopt namelijk sowieso door. 

Mocht er teveel geld binnenkomen, komt dit uiteraard weer bij je terug :-). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ihsan. Oeps! Dubbel betalen is natuurlijk niet handig. Ik zie in je gegevens 2 facturen. Beide via automatisch incasso betaald. op 28 april en op 12 mei (kan zijn dat het een paar dagen later afgeschreven is van je rekening).  Ik weet nu niet goed wat je 20 mei betaalt hebt en op welke manier. Om welk bedrag gaat dit?  Als je betaalwijze op automatisch incasso staat, is het niet de bedoeling handmatig betalingen over te maken. De incasso loopt namelijk sowieso door. 

Mocht er teveel geld binnenkomen, komt dit uiteraard weer bij je terug :-). 

ihsan
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik voer mijn betalingen automatisch uit. maar vandaag zag ik dat er 58,25 euro van mijn rekening was afgeschreven. er is helemaal geen uitleg.

heel erg bedankt voor je interesse

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

58,52 bedoel je denk ik? Dat bedrag zie ik wel, maar dan in april. In mei is er een bedrag geïncasseerd van iets meer dan 20 euro. Ik zie geen afschrijving van 58 euro nogwat van 20 mei. 
Is het de bedoeling dat je per automatisch incasso betaalt? Want dat is nu wel de betaalwijze die op je abonnement aan staat.  Je geeft aan dat je je betalingen automatisch uitvoert. Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt. Schrijf je het over? 

Uitgelicht topic