1
Vraag
2
Reacties
Hatolex

Level 16
  • 1460Posts
  • 47Oplossingen
  • 958Likes

factuur onjuist

Goede middag, zou 1 van de super experts een ziggo medewerker kunnen triggeren aub.

 

Wat is het geval, ik heb half augustus mijn abbo aan laten passen naar internet only 350/35, dat is gelukt. Nu komt echter de factuur van de maand september waarop de aanpassing niet is doorgevoerd, hierop staat dus voor de periode  1 sept-30 sept., mijn oude pakket t.w. internet compleet en kabel tv, wat onjuist is derhalve.
Misschien dat de ziggo medewerker er even naar kan kijken.

 

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6910Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Op welke datum is de wijziging doorgevoerd  en wat is de factuurdatum van je nieuwe factuur? Met doorgevoerd bedoel ik per welke dag je nieuwe abonnement is in gegaan.

 

Waarschijnlijk is de wijziging gekruist met het opstellen van de factuur. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17048Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2619Likes

Gesignaleerd bij het moderatieteam.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6910Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Op welke datum is de wijziging doorgevoerd  en wat is de factuurdatum van je nieuwe factuur? Met doorgevoerd bedoel ik per welke dag je nieuwe abonnement is in gegaan.

 

Waarschijnlijk is de wijziging gekruist met het opstellen van de factuur. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend.

amvih

Level 10
  • 403Posts
  • 12Oplossingen
  • 199Likes

Jij als fervent forumgebruiker zou toch moeten weten dat de factuur voor de maand al zo rond de 13e 14e van de maand ervoor wordt opgemaakt.

Het zal dus elkaar net gekruist hebben als jij aangeeft dat je een aanpassing hebt laten doen half augustus, dit zal dan op de maandafrekening voor oktober gecorrigeerd worden.

Een medewerker kan hier natuurlijk echt uitsluitsel over geven, dus daar zal het wachten op zijn.

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1460Posts
  • 47Oplossingen
  • 958Likes

@amvih @Evert @Jan F.   Daar had ik eerlijk gezegd even niet goed over nagedacht vrees ik, zo zie je maar. 🥵

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5749Posts
  • 596Oplossingen
  • 3366Likes

Hey @Hatolex 

Een dubbel check kan gelukkig nooit kwaad, wat Evert en amvih zeggen klopt helemaal! 🙂 De wijziging wordt op de eerst volgende factuur meegenomen. 

Hatolex
Topicstarter
Level 16
  • 1460Posts
  • 47Oplossingen
  • 958Likes

@Mariska , ja dat weet ik ook natuurlijk, maar ff niet goed nagedacht. 😳

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic