Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Hatolex
Level 16

factuur onjuist

Goede middag, zou 1 van de super experts een ziggo medewerker kunnen triggeren aub.

Wat is het geval, ik heb half augustus mijn abbo aan laten passen naar internet only 350/35, dat is gelukt. Nu komt echter de factuur van de maand september waarop de aanpassing niet is doorgevoerd, hierop staat dus voor de periode  1 sept-30 sept., mijn oude pakket t.w. internet compleet en kabel tv, wat onjuist is derhalve.
Misschien dat de ziggo medewerker er even naar kan kijken.

Bij voorbaat dank.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Op welke datum is de wijziging doorgevoerd  en wat is de factuurdatum van je nieuwe factuur? Met doorgevoerd bedoel ik per welke dag je nieuwe abonnement is in gegaan.

Waarschijnlijk is de wijziging gekruist met het opstellen van de factuur. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jan F.
Level 20

Gesignaleerd bij het moderatieteam.

0 Kudos
Evert
Level 18
T.E.A.M.

Op welke datum is de wijziging doorgevoerd  en wat is de factuurdatum van je nieuwe factuur? Met doorgevoerd bedoel ik per welke dag je nieuwe abonnement is in gegaan.

Waarschijnlijk is de wijziging gekruist met het opstellen van de factuur. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend.

amvih
Level 11

Jij als fervent forumgebruiker zou toch moeten weten dat de factuur voor de maand al zo rond de 13e 14e van de maand ervoor wordt opgemaakt.

Het zal dus elkaar net gekruist hebben als jij aangeeft dat je een aanpassing hebt laten doen half augustus, dit zal dan op de maandafrekening voor oktober gecorrigeerd worden.

Een medewerker kan hier natuurlijk echt uitsluitsel over geven, dus daar zal het wachten op zijn.

0 Kudos
Hatolex
Level 16
Topicstarter

@amvih @Evert @Jan F.   Daar had ik eerlijk gezegd even niet goed over nagedacht vrees ik, zo zie je maar. đŸ„”

Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Hatolex 

Een dubbel check kan gelukkig nooit kwaad, wat Evert en amvih zeggen klopt helemaal! 🙂 De wijziging wordt op de eerst volgende factuur meegenomen. 

Hatolex
Level 16
Topicstarter

@Mariska , ja dat weet ik ook natuurlijk, maar ff niet goed nagedacht. 😳