Goede middag, zou 1 van de super experts een ziggo medewerker kunnen triggeren aub.
Wat is het geval, ik heb half augustus mijn abbo aan laten passen naar internet only 350/35, dat is gelukt. Nu komt echter de factuur van de maand september waarop de aanpassing niet is doorgevoerd, hierop staat dus voor de periode 1 sept-30 sept., mijn oude pakket t.w. internet compleet en kabel tv, wat onjuist is derhalve.
Misschien dat de ziggo medewerker er even naar kan kijken.
Bij voorbaat dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op welke datum is de wijziging doorgevoerd en wat is de factuurdatum van je nieuwe factuur? Met doorgevoerd bedoel ik per welke dag je nieuwe abonnement is in gegaan.
Waarschijnlijk is de wijziging gekruist met het opstellen van de factuur. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gesignaleerd bij het moderatieteam.
Op welke datum is de wijziging doorgevoerd en wat is de factuurdatum van je nieuwe factuur? Met doorgevoerd bedoel ik per welke dag je nieuwe abonnement is in gegaan.
Waarschijnlijk is de wijziging gekruist met het opstellen van de factuur. Dit wordt dan op de volgende factuur verrekend.
Jij als fervent forumgebruiker zou toch moeten weten dat de factuur voor de maand al zo rond de 13e 14e van de maand ervoor wordt opgemaakt.
Het zal dus elkaar net gekruist hebben als jij aangeeft dat je een aanpassing hebt laten doen half augustus, dit zal dan op de maandafrekening voor oktober gecorrigeerd worden.
Een medewerker kan hier natuurlijk echt uitsluitsel over geven, dus daar zal het wachten op zijn.
Hey @Hatolex
Een dubbel check kan gelukkig nooit kwaad, wat Evert en amvih zeggen klopt helemaal! đ De wijziging wordt op de eerst volgende factuur meegenomen.
@Mariska , ja dat weet ik ook natuurlijk, maar ff niet goed nagedacht. đł
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.