1
Vraag
2
Reacties
pajvanijperen

Stamgast
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

extra zenderpakket combi voordeel holland nieuwe

op 27-6-22 ben ik geporteerd naar Hollands Nieuwe met een nieuwe sim-only pakket.  Ik zou daar een extra ziggo zenderpakket bij krijgen maar ik kan in mijn ziggo nog niets ontdekken.....  heb hier op forum wel gelezen dat dat soms niet automatisch gaat   dus ik vraag maar even......wanneer kan ik mijn extra pakket zien in mijn ziggo???

Groet Peter

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple
Expert
Expert
  • 1001Posts
  • 129Oplossingen
  • 275Likes

Lees zelf alles hierover op https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo/veelgestelde-vragen

Wanneer krijg ik combivoordeel?

Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden.

• extra combi-tegoed van 1000 MB/MIN/SMS ontvang je automatisch. Je ziet dit terug in je abonnementsoverzicht in de app van hollandsnieuwe.
  • Je krijgt een e-mail van Ziggo over hoe je het extra Ziggo tv-pakket activeert in Mijn Ziggo. Voor nieuwe klanten kan het tot 5 weken duren voor je deze e-mail ontvangt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Pineapple
Expert
Expert
  • 1001Posts
  • 129Oplossingen
  • 275Likes

Lees zelf alles hierover op https://www.hollandsnieuwe.nl/ziggo/veelgestelde-vragen

Wanneer krijg ik combivoordeel?

Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden.

• extra combi-tegoed van 1000 MB/MIN/SMS ontvang je automatisch. Je ziet dit terug in je abonnementsoverzicht in de app van hollandsnieuwe.
  • Je krijgt een e-mail van Ziggo over hoe je het extra Ziggo tv-pakket activeert in Mijn Ziggo. Voor nieuwe klanten kan het tot 5 weken duren voor je deze e-mail ontvangt.
pajvanijperen
topicstarter
Stamgast
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

zo jammer dat de 2de zin/alinia niet door hollands nieuwe in hun mail wordt vermeld,anders hoef je ook niet te gaan vragen....   dit zou beter moeten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates