1
Vraag
2
Reageer en help mee
akzagain

Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

extra pakket vervallen

Ik ben kort geleden overgestapt van Vodafone naar Hollandnieuwe. Op dit moment zijn er vier gezinsleden, allen ingeschreven op het adres waar ik Ziggo ontvang, allen Hollandnieuwe en daarmee allen recht op het extra pakket en tóch krijg ík een bericht dat het extra pakket is vervallen. Hoe is dat mogelijk? 

Uitgelicht
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7568Reacties
  • 334Oplossingen
  • 3860Likes

Kortgeleden las ik een zelfde topic. Doordat eerst de wijziging alle systemen moet doorlopen, laat het systeem het extra pakket eerst vervallen in het Vodafoon-systeem, waarna de klant na ongeveer 5 weken het later weer toe kan voegen in het systeem van Hollands Nieuwe.  Daartoe krijgt men bericht per mail.

Omslachtig, dat wel.

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57657Posts
  • 3844Oplossingen
  • 14065Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7568Posts
  • 334Oplossingen
  • 3860Likes

Kortgeleden las ik een zelfde topic. Doordat eerst de wijziging alle systemen moet doorlopen, laat het systeem het extra pakket eerst vervallen in het Vodafoon-systeem, waarna de klant na ongeveer 5 weken het later weer toe kan voegen in het systeem van Hollands Nieuwe.  Daartoe krijgt men bericht per mail.

Omslachtig, dat wel.

Template
Expert
Expert
  • 1601Posts
  • 37Oplossingen
  • 383Likes

@akzagain wrote:

Ik ben kort geleden overgestapt van Vodafone naar Hollandnieuwe. Op dit moment zijn er vier gezinsleden, allen ingeschreven op het adres waar ik Ziggo ontvang, allen Hollandnieuwe en daarmee allen recht op het extra pakket en tóch krijg ík een bericht dat het extra pakket is vervallen. Hoe is dat mogelijk? 

Er is niet alle vier recht op het extra pakket. Er is per huishouden recht op een extra pakket, ongeacht het aantal Vodafone of Hollands Nieuwe klantennummers op dat adres.

akzagain
topicstarter
Raadgever
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Nu maar afwachten wie van de vier het bericht krijgt voor dat extra pakket. Als die dan weer overstapt, vervalt het weer. En dan afwachten wie het dan krijgt, enz. Er zal we vast een blijven 😉 Maar op die manier mis ik wel telkens een maand "voordeel".  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates