Ik wil graag mijn extra mediabox opzeggen en retourneren. Is er een Ziggo moderator die dit op kan pakken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @schmersel,
Natuurlijk kan ik je helpen om je extra mediabox op te zeggen en ervoor te zorgen dat die veilig terug bij ons komt. Ik heb deze zojuist voor je opgezegd met de maand opzegtermijn die hiervoor staat. Per 11 april maakt deze dus geen deel meer uit van je abonnement en vanaf die datum kun je deze naar ons terugsturen.
Je krijgt een mail met een bevestiging van de opzegging en op deze pagina lees je meer over hoe het terugsturen precies werkt ;-).
Als je hier nog vragen over hebt, kun je ze uiteraard altijd stellen!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Hey @schmersel,
Natuurlijk kan ik je helpen om je extra mediabox op te zeggen en ervoor te zorgen dat die veilig terug bij ons komt. Ik heb deze zojuist voor je opgezegd met de maand opzegtermijn die hiervoor staat. Per 11 april maakt deze dus geen deel meer uit van je abonnement en vanaf die datum kun je deze naar ons terugsturen.
Je krijgt een mail met een bevestiging van de opzegging en op deze pagina lees je meer over hoe het terugsturen precies werkt ;-).
Als je hier nog vragen over hebt, kun je ze uiteraard altijd stellen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.