1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
schmersel

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra mediabox opzeggen en retourneren

Ik wil graag mijn extra mediabox opzeggen en retourneren. Is er een Ziggo moderator die dit op kan pakken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @schmersel

Natuurlijk kan ik je helpen om je extra mediabox op te zeggen en ervoor te zorgen dat die veilig terug bij ons komt. Ik heb deze zojuist voor je opgezegd met de maand opzegtermijn die hiervoor staat. Per 11 april maakt deze dus geen deel meer uit van je abonnement en vanaf die datum kun je deze naar ons terugsturen. 

Je krijgt een mail met een bevestiging van de opzegging en op deze pagina lees je meer over hoe het terugsturen precies werkt ;-). 
Als je hier nog vragen over hebt, kun je ze uiteraard altijd stellen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78824Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23553Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 645Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @schmersel

Natuurlijk kan ik je helpen om je extra mediabox op te zeggen en ervoor te zorgen dat die veilig terug bij ons komt. Ik heb deze zojuist voor je opgezegd met de maand opzegtermijn die hiervoor staat. Per 11 april maakt deze dus geen deel meer uit van je abonnement en vanaf die datum kun je deze naar ons terugsturen. 

Je krijgt een mail met een bevestiging van de opzegging en op deze pagina lees je meer over hoe het terugsturen precies werkt ;-). 
Als je hier nog vragen over hebt, kun je ze uiteraard altijd stellen!