s.laan

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

email opzeggen

Hallo,

 

Ik heb ooit een UPC abonnement gehad wat later is overgenomen door Ziggo, ik maak hier geen gebruik meer van maar mijn oude email hiervan is gehackt, ik wil van dit oude emailadres af.

Ik kan niet inloggen in mijn mail ik heb er geen wachtwoord meer van.

Ook geen Ziggo account wat kan ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Super, dankjewel @s.laan. Het mailadres wordt binnen enkele dagen door ons verwijdert! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Je kunt zelf niets hieraan doen, een Ziggo moderator mogelijk wel.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met het bewuste emailadres erachter, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @s.laan! Welkom allereerst hier op de Ziggo Community. Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden voor hulp bij het verwijderen van je oude e-mailadres. Nu deze gehackt is snap ik goed dat je hier graag vanaf wilt.

 

We checken natuurlijk graag voor je wat er mogelijk is. Zou je in je profiel kunnen aangeven om welk mailadres het precies gaat? Zoals @Bert al aangaf mag je het e-mailadres achter je postcode en huisnummer plaatsen in je profiel. Alleen moderators kunnen die gegevens inzien en we controleren dan of het verwijderen van het betreffende mailadres mogelijk is!

s.laan
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb inmiddels mijn oude email toegevoegd in mijn account.

Ik hoop dat het zsm verwijderd kan worden, ik ontvang dagelijks mailbedreigingen 

Ik heb het geprobeerd zelf te verwijderen maar dit lukt niet, ik ben namelijk achter het oude wachtwoord gekomen

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Super, dankjewel @s.laan. Het mailadres wordt binnen enkele dagen door ons verwijdert! 

Uitgelicht topic