Vraag
Reacties
Oplossing
Ewoutlimburg
Level 1

email adres behouden na emigratie

hoe kan ik mijn email adres behouden na opzeggen ziggo abonnement? 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Dat kan niet, adres blijft wel 6 maanden na opzegging beschikbaar.

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Steefb
Level 20

Dat kan niet, adres blijft wel 6 maanden na opzegging beschikbaar.

Ziggo Mail | Klantenservice | Ziggo

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap naar een andere provider?

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

0 Kudos
Ewoutlimburg
Level 1
Topicstarter

is er geen simpel abonnement met alleen email adress @Ziggo.nll

0 Kudos
Richard G.
Level 16

Nee. Ziggo heeft geen e-mail only accounts. Dat is iets voor hosting bedrijven, niet voor internet providers.

Althans de meesten niet.

0 Kudos