1
Vraag
2
Reacties
Bigtools

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e mail gehackt "Mijn Ziggo" bestaat niet meer

Hallo,

Omdat we overgestapt zijn op glasvezel hebben we ons contact opgezegd. Nu is onze e-mail gehakt. Om het password te kunnen wijzigen moet ik inloggen op Mijn Ziggo. Dit lukt niet meer.

Ook is ziggot per telefoon en e-mail onbereikbaar.  Hoe kan ik nu mijn e-mail log-in wijzigen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u uw contract met ziggo heeft opgezegd, zal uw ziggo adres of dat van een van de ziggo-voorgangers binnenkort komen te vervallen. Overigens is de ziggo helpdesk voor u bereikbaar via 0900 1884. Ook via het contactformulier dat u op de contactpagina kunt vinden moet dat lukken.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u uw contract met ziggo heeft opgezegd, zal uw ziggo adres of dat van een van de ziggo-voorgangers binnenkort komen te vervallen. Overigens is de ziggo helpdesk voor u bereikbaar via 0900 1884. Ook via het contactformulier dat u op de contactpagina kunt vinden moet dat lukken.

emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes

Bron Ziggo website…  

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap?

Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.  

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

Bigtools
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo Jan,

Het Ziggo 0900 nummer is helaas geen oplossing. De reacties zijn “dit doen we niet telefonisch” of “regel dit on-line”

dit laatste is nu precies het probleem 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.


Ik denk, aangezien ik niet verwacht dat wij ( die net als u klant van Ziggo zijn ) u kunnen helpen, dat u op een Ziggo moderator moeten wachten. Het kan even duren, voordat er één langs komt.
 

Maar u kan ook m.b.v. de onderstaande informatie contact opnemen met Ziggo:
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
Facebook Messenger
Twitter
Contactformulier
 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Bigtools,

Wat jammer dat je ons hebt verlaten! Zoals @Jan F. al aangeeft; helaas komt een e-mailadres te vervallen zodra een abonnement wordt opgezegd. Vanaf hier zie ik geen melding dat je e-mailadres is gehackt, de laatste keer dat het uit voorzorg is geblokkeerd is een langere tijd geleden.

Herstellen wil dan ook niet meer, maar ik heb wel een opdracht aangemaakt om je e-mailadres volledig te verwijderen. Zo weten we dat het sowieso goed zit.

Bigtools
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hallo,

helemaal verwijderen is een beetje te voortvarend. We zitten nog in de 6 maanden dat het e-mail adres actief blijft.

We zijn net begonnen ons e-mail adres te wijzigen op betreffende sites.

Dus nog even geduld met verwijderen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Er is alleen geen tussenweg. Het account kunnen we helaas niet herstellen, dus je kunt er op die manier ook niet meer bij. Vandaar deze meest veilige oplossing.

Bigtools
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben het niet mee eens dat jullie onze e-mail nu al stopzetten.

Zoals geschreven zijn we nog druk doende om onze relaties/bekenden te informeren over ons nieuwe e-mail adres.

wilt u zo spoedig mogelijk deze actie cancellen cq ongedaan maken??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic