1
Vraag
2
Reacties
Vreedejunior

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dubbele aansluiting tijdens verhuisperiode

Beste,

1-9-2021 krijgen we de sleutels voor het nieuwe huis. 1-10-2021 vertrekken we uit de huidige woning. Ik zou tijdens de verhuisperiode wifi willen op het nieuwe adres voor één maand en mijn gewone aansluiting behouden op het huidige adres. Is er een dergelijke "verhuisoverbrugging" mogelijk? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5654Posts
  • 595Oplossingen
  • 3019Likes

Hey @Vreedejunior en welkom hier op de Community! 

Gefeliciteerd met je nieuwe woning, ik snap dat je graag een overbrugging/tussen oplossing zou willen in dit geval maar helaas is dat niet mogelijk behalve de opties die Bert hierboven benoemd. Kun je hiermee uit de voeten? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17354Likes

Voor zover ik weet niet, want een nieuwe aansluiting is een contract voor 1 jaar.

Kun je niet makkelijker en mogelijk zelfs goedkoper tijdelijk een hoger 4G/5G mobiel abonnement nemen met internet en dan je mobiele telefoon gebruiken als wifi hotspot voor andere apparaten?

Vreedejunior
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zeker. Dit hadden we ook bedacht, maar dachten dat Ziggo hierin misschien nog een handiger tussenoplossing zou hebben. Ik zal ze nog eens bellen, maar was benieuwd naar eventuele ervaringen hiermee. 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64718Posts
  • 4519Oplossingen
  • 17354Likes

@Vreedejunior Je zou ook een nieuw abonnement kunnen nemen op het nieuwe adres en de oude per latere datum opzeggen.

Maar pas op, je bent bij het opzeggen op je oude adres al je huidige emailadressen kwijt, die dan nog wel 6 maanden blijven bestaan op je oude abonnement en die 6 maanden gewoon te gebruiken en dan uitvallen, deze kunnen niet overgezet worden, ook later niet.

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5654Posts
  • 595Oplossingen
  • 3019Likes

Hey @Vreedejunior en welkom hier op de Community! 

Gefeliciteerd met je nieuwe woning, ik snap dat je graag een overbrugging/tussen oplossing zou willen in dit geval maar helaas is dat niet mogelijk behalve de opties die Bert hierboven benoemd. Kun je hiermee uit de voeten? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic