Vraag
Reacties
Oplossing
marobel
Level 2

dubbel abonnement van marobel

in februari 2020  dit dubbele abonnement  gemeld.

na onderzoek dit met terugwerkende kracht verrekend , prima.

helaas het ging weer niet goed 

dit per brief gemeld  ongeveer een jaar geleden.

de telefonische  reactie was, het kwam in orde.

helaas dus niet.

vorige maand  een brief gestuurd  , nu helemaal geen reactie

vandaag gebeld .    naar  1200     ik zou even in de wacht gezet worden

dan ging ze het uitzoeken  na 55 min    wachten heb ik de verbinding verbroken

hopende op een beter resultaat      r.v.d. laan

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @marobel

Jeetje, dit gaat al een hele tijd fout. Sorry dat jij hiervan de dupe bent en dat je hier zo vaak achteraan moet, aangezien het bij ons niet goed gaat. 
Ik heb een escalatie aangemaakt om de fout te herstellen, zodat ze een collectief op je abonnement zetten. Deze aanvraag duurt 3 werkdagen. Ik stel deze taak even een aantal dagen uit en dan gaan we daarna direct kijken hoe de zaak ervoor staat. Onwijs sorry in ieder geval en we gaan dit samen oplossen! 

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dan moeten we daar nog even mee aan de slag @marobel

Je gaf in je eerste bericht aan dat je dit in februari 2020 melding gemaakt hebt van het dubbele abonnement. Ik zie dat er toen wel een correctie geweest is, maar inderdaad de periode na februari 2020 t/m nu is niet verrekend. Ik heb een opdracht aangemaakt om dit alsnog te regelen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen en de juiste stappen ondernemen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

0 Kudos
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @marobel

Jeetje, dit gaat al een hele tijd fout. Sorry dat jij hiervan de dupe bent en dat je hier zo vaak achteraan moet, aangezien het bij ons niet goed gaat. 
Ik heb een escalatie aangemaakt om de fout te herstellen, zodat ze een collectief op je abonnement zetten. Deze aanvraag duurt 3 werkdagen. Ik stel deze taak even een aantal dagen uit en dan gaan we daarna direct kijken hoe de zaak ervoor staat. Onwijs sorry in ieder geval en we gaan dit samen oplossen! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @marobel

We hebben aan deze kant even een dubbelcheck gedaan en de escalatie is op de juiste wijze verwerkt. Er is nu een collectief opgevoerd wat betreft de kosten voor (Digitale) Kabel TV. Je ziet deze aanpassing en verrekening terug op de eerstvolgende factuur. Mocht je naar aanleiding van de komende factuur nog vragen hebben, stel ze hier dan gerust 🙂 Dan kijken we opnieuw graag met je mee.

0 Kudos
marobel
Level 2
Topicstarter

Goedemiddag   cecilia

de aanpassing is goed gegaan  alleen de verrekening van het afgelopen

jaar zit er nog niet bij    Graag  een reactie     groetjes   marobel

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dan moeten we daar nog even mee aan de slag @marobel

Je gaf in je eerste bericht aan dat je dit in februari 2020 melding gemaakt hebt van het dubbele abonnement. Ik zie dat er toen wel een correctie geweest is, maar inderdaad de periode na februari 2020 t/m nu is niet verrekend. Ik heb een opdracht aangemaakt om dit alsnog te regelen.