1
Vraag
2
Reageer en help mee
nolta

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

doorvoeren wijziging abonnement

heeft iemand enig idee hoe lang het duurt om een tv abonnement om te zetten? Heb 14 maart een upgrade gedaan van tv next naar tv max. volgens klantenservice zou dat binnen 24 uur zijn. ben 2 dagen verder en zie geen wijzigingen in mijn ziggo of op de zenders op tv

6 Reacties 6
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64984Posts
  • 4547Oplossingen
  • 17514Likes

Soms duurt het tot 48 uur.

Mocht het morgen niet in orde zijn, laat het hier weten.

nolta
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We zijn ondertussen op 18 maart, er zijn nog geen wijzigingen in mijn ziggo, in het abonnement of in de mail voor akkoord. ook geen bevestigingsmail van de bestelling van de mini next.

Zijn die 48 uur werkuren of gewoon 48 uur. anders neem ik maar weer contact op met de klantenservice

Bert

Level 21
Super Expert
  • 64984Posts
  • 4547Oplossingen
  • 17514Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zij kunnen dieper in de systemen en/of de juiste mensen bereiken.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 392Oplossingen
  • 1027Likes

Hoi @nolta,

Ik heb een kijkje voor je genomen en zie dat de order niet goed is doorgelopen. Nu wil ik dat graag voor je in orde maken maar ik zie in de notitie van mijn collega dat het zou gaan om TV Max i.c.m. een mini? Dus niet alleen een upgrade van Complete naar Max maar ook een switch naar de mini. Dat laatste is niet mogelijk, je zult de Next blijven behouden. Wil je dan nog steeds graag TV Max activeren?

nolta
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Van de order klopt. we zijn 10 maart gebeld voor een ander abonnement. Echter dat bleek niet te zijn wat mijn man wilde. Dus 14 maart weer gebeld. Na door te zijn verbonden via verschillende afdelingen heb ik een mevrouw gesproken waarmee we hebben afgesproken Internet Giga (hadden we al) Tv Max (in plaats van complete) korting op abonnement voor 6 maanden ( daarna 100,50  (inclusief huurapperatuur)  euro) een gratis mini (extra) en een tweede mini(huur 4 euro). Dit was overlegd en herhaald bevestigd. En nu kan het dan niet? De next heb ik en ook een 2e next huur ik al. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4247Posts
  • 392Oplossingen
  • 1027Likes

Helaas kan ik je geen mini bieden nu je al een Next hebt @nolta , daarom gaf ik dat ook maar direct aan. Ik raad je aan dan even opnieuw telefonisch contact te zoeken zodat mijn collega's je hierbij kunnen helpen. Houd na een eventuele wijziging je mailbox goed in de gaten, je hoort binnen 24 uur een e-mail te ontvangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic