struiz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

datum incasso veranderen

Beste ik zou graag de datum willen aanpassen van de incasso, deze is nu midden in de maand en zou het willen verplaatsen naar eind van de maand.

 

Vriendelijke groeten Maarten

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @struiz
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Hier help ik je met alle liefde mee! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de opmaak van de factuur heb laten verschuiven en hierdoor automatisch ook de incasso van de factuur opschuift. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabije de 29e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bedenk dat, als je nu voor dezelfde maand betaald als waarin de factuur er is, de betaling gewijzigd wordt in betaling vooruit en dan komen er aan het einde van de eerst volgende maand 2 facturen, de huidige maand en de volgende maand.

Betaal je al vooruit voor de volgende maand, dan wijzigt er niets.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @struiz
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Hier help ik je met alle liefde mee! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de opmaak van de factuur heb laten verschuiven en hierdoor automatisch ook de incasso van de factuur opschuift. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabije de 29e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Uitgelicht topic