latour15

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

datum automatische incasso aanpassen

Hallo, 

 

Ik zou graag mijn automatische incassodatum willen wijzigen.

Nu is het rond de 19e /20e van de maand.

Graag rond de 25e van de maand als dit mogelijk is.

 

zover bedankt

 

gr Brigitte

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 70Oplossingen
  • 226Likes

@latour15 van harte welkom op de Ziggo Community!

Ja, dat kan ik regelen. Zoals al is aangegeven bestaat de kans dat daarmee wel een hogere factuur wordt berekend. Dat komt over een langer te berekenen periode, zoals al terecht is opgemerkt.

Vanaf de volgende factuur ronde zal het aangepast zijn! 

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55180Posts
  • 3599Oplossingen
  • 13133Likes

@beertje23 Je laat de mail zien dat er een factuur klaarstaat.

De periode waarvoor je betaald, staat op je factuur.

Dit is mijn factuur die ik in april betaal voor mei.

 

Bert_1-1651940027293.png

 

 

De automatische betaaldatum kan een Ziggo moderator aanpassen voor je.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55180Posts
  • 3599Oplossingen
  • 13133Likes

Mocht je nu voor de huidige maand betalen ga je over naar de standaard betaalwijze van 1 maand vooruit en betaal je de eerste keer 2 maanden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16749Posts
  • 1315Oplossingen
  • 3001Likes

Als u nu rond de 19e/20e betaalt, betaalt u dan voor de lopende maand? Als u de 25e gaat betalen zult u vooruit gaan betalen dus de eerste rekening zou hoger kunnen zijn dan u gewend bent. Ik heb uw verzoek bij het moderatieteam neergelegd.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1210Posts
  • 70Oplossingen
  • 226Likes

@latour15 van harte welkom op de Ziggo Community!

Ja, dat kan ik regelen. Zoals al is aangegeven bestaat de kans dat daarmee wel een hogere factuur wordt berekend. Dat komt over een langer te berekenen periode, zoals al terecht is opgemerkt.

Vanaf de volgende factuur ronde zal het aangepast zijn! 

beertje23

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Ziggo, ik zou graag ook mijn datum voor automatische incasso aangepast willen hebben. Staat nu voor de 15e van de maand, en wil dit graag naar de 20e van de maand. Begrijp dat het voor deze maand waarschijnlijk niet zal lukken, maar als het vanaf de volgende maand kan, ben ik tevree. 🙂  Alvast bedankt.

 

Groet Marco

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55180Posts
  • 3599Oplossingen
  • 13133Likes

@beertje23 Kijk even goed op je factuur voor welke periode je nu betaald.

Als dat voor de huidige maand is en je gaat later in de maand betalen, dan is de 1st volgende afschrijving voor 2 maanden, want Ziggo heeft nu standaard vooruitbetaling.

Betaal je nu al voor de volgende maand, dan veranderd er niets.

beertje23

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit staat er op mijn factuur: 

 

Beste meneer Beersma,

De nieuwe factuur staat klaar en rond 12 mei 2022 incasseren we € 58,95 van je rekening. De factuur vind je in de Mijn Ziggo app, net als al je facturen tot 18 maanden terug.

 

De nieuwe factuur staat klaar en rond 12 mei 2022 in

casseren we € 58,95 van je rekening. De factuur vind je in de Mijn Ziggo app, net als al je facturen tot 18 maanden terug.

 

Er staat dus niet bij voor welke periode dit is. Ik krijg dus al meer dan een jaar elke keer een mail met,  automatische incasso mislukt. Het komt uiteindelijk wel elke maand goed, omdat er altijd een herhaal poging word gedaan door Ziggo. Maar ik ben die mail gewoon zat elke keer. Ben dus al jaren klant bij Ziggo en vroeger kreeg ik te horen dat een aanpassing van datum niet mogelijk was. Dus had ik het maar op zijn beloop gelaten. We gaan het zien wat de toekomst brengt en wachten af. Zal fijn zijn als het nu wel kan.

 

Thx

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55180Posts
  • 3599Oplossingen
  • 13133Likes

@beertje23 Je laat de mail zien dat er een factuur klaarstaat.

De periode waarvoor je betaald, staat op je factuur.

Dit is mijn factuur die ik in april betaal voor mei.

 

Bert_1-1651940027293.png

 

 

De automatische betaaldatum kan een Ziggo moderator aanpassen voor je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates