HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedendag,
Ik heb al de hele maand een credit nota open staan die bij de volgende factuur afgetrokken zou worden, toch gebeurt dit niet. Kan de credit nota nu gewoon overgemaakt worden naar mij?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Nee het staat niet op de specificatie maar dat is wel wat ik kan inzien bij de geplande incasso, die staat op 12,62 🙂 @jacobus111
Ik hoop het maar ik vrees het ergste.
Het zal wel 2 maanden moeten duren vermoed ik.
Maar een @Ziggo moderator zal er wel meer over kunnen zeggen.
ik snap het niet, ruim 3 weken voor deze nota staat er een credit nota, toch word die niet meegenomen, dat is gewoon vreemd omdat het nooit met een debet nota gebeurt dat die over het hoofd word gezien.
Met flink wat geduld komt het goed.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @jacobus111
Goed dat je je even bij ons meld nu je nog steeds op een vergoeding en verrekening wacht.
Wat ik zie is dat de factuur van deze maand is aangemaakt en het bedrag in mindering wordt gehouden op de komende incasso. Hierdoor vind er een incasso plaats van 12,62 🙂
@Jamyla Hoi, dank je wel voor je antwoord, wat jij ziet kan ik niet zien, ik heb een rekening zonder enige verrekening , er wordt niets over vermeld, er staat dat er 77 euro rond 29 september word afgeschreven. Hoe heb jij een andere rekening dan? Is het niet handig dat ik ook de juiste rekening krijg? de specificatie is helemaal leeg. 🤔
Nee het staat niet op de specificatie maar dat is wel wat ik kan inzien bij de geplande incasso, die staat op 12,62 🙂 @jacobus111
@Jamyla Dan ga ik je maar geloven, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat ik een mededeling krijg dat er 77 euro word afgeschreven, ik hoop dat je begrijpt dat ik dat erg vreemd vind, hartelijk dank iig voor je snelle antwoord! fijne dag
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...