1
Vraag
2
Reacties
jacobus111

Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

credit nota niet afgetrokken

Goedendag,

Ik heb al de hele maand een credit nota open staan die bij de volgende factuur afgetrokken zou worden, toch gebeurt dit niet. Kan de credit nota nu gewoon overgemaakt worden naar mij?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 588Oplossingen
  • 1946Likes

Nee het staat niet op de specificatie maar dat is wel wat ik kan inzien bij de geplande incasso, die staat op 12,62 🙂 @jacobus111 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Havanna

Level 16
  • 3165Posts
  • 116Oplossingen
  • 208Likes

Ik hoop het maar ik vrees het ergste.

Het zal wel 2 maanden moeten duren vermoed ik.

Maar een @Ziggo moderator zal er wel meer over kunnen zeggen.

jacobus111
Topicstarter
Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

ik snap het niet, ruim 3 weken voor deze nota staat er een credit nota, toch word die niet meegenomen, dat is gewoon vreemd omdat het nooit met een debet nota gebeurt dat die over het hoofd word gezien.

wewanl

Level 16
  • 2036Posts
  • 21Oplossingen
  • 776Likes

Met flink wat geduld komt het goed. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70388Posts
  • 4898Oplossingen
  • 19884Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 588Oplossingen
  • 1946Likes

Goedemorgen @jacobus111 

Goed dat je je even bij ons meld nu je nog steeds op een vergoeding en verrekening wacht.

Wat ik zie is dat de factuur van deze maand is aangemaakt en het bedrag in mindering wordt gehouden op de komende incasso. Hierdoor vind er een incasso plaats van 12,62 🙂

jacobus111
Topicstarter
Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Jamyla   Hoi, dank je wel voor je antwoord, wat jij ziet kan ik niet zien, ik heb een rekening zonder enige verrekening , er wordt niets over vermeld, er staat dat er 77 euro rond 29 september word afgeschreven. Hoe heb jij een andere rekening dan? Is het niet handig dat ik ook de juiste rekening krijg?  de specificatie is helemaal leeg. 🤔

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 588Oplossingen
  • 1946Likes

Nee het staat niet op de specificatie maar dat is wel wat ik kan inzien bij de geplande incasso, die staat op 12,62 🙂 @jacobus111 

jacobus111
Topicstarter
Level 5
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 20Likes

@Jamyla  Dan ga ik je maar geloven, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat ik een mededeling krijg dat er 77 euro word afgeschreven, ik hoop dat je begrijpt dat ik dat erg vreemd vind, hartelijk dank iig voor je snelle antwoord! fijne dag

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic