fireben
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

country - straks nog wel beschikbaar?

hallo kan je dadelijk nog wel een country zender ontvangen ????pff
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Hey fireben . Welkom hier!
Wat een zucht (pfff) ;-). Maar die is helemaal niet nodig hoor. Ik neem aan dat je bedoelt wat Alfons Verbiest ook noemt? Dat je benieuwd bent of er een country zender komt/blijft wanneer Stingray verdwijnt?
In dat geval kan ik je blij maken! Bij Xite Music zit de zender "Country Roads" (op kanaal 891). Vanaf 1 april kan je hier dus van genieten :-).

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10754Reacties
  • 526Oplossingen
  • 2566Likes
Hoi fireben
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat bedoel je met Country zender? Het volledige zenderaanbod bij Ziggo kan je vinden op deze pagina: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Mocht je zelf een zender hebben welke je graag zou willen toevoegen, geef dan duidelijk aan welke zender. Een Ziggo moderator zal dan je vraag meenemen en deze aan de juiste afdeling geven. Maar dit wil niet zeggen dat de zender dan ook toegevoegd zal worden 🙂
fireben
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy wrote:
Hoi fireben
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat bedoel je met Country zender? Het volledige zenderaanbod bij Ziggo kan je vinden op deze pagina: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Mocht je zelf een zender hebben welke je graag zou willen toevoegen, geef dan duidelijk aan welke zender. Een Ziggo moderator zal dan je vraag meenemen en deze aan de juiste afdeling geven. Maar dit wil niet zeggen dat de zender dan ook toegevoegd zal worden 🙂

gewoon country muziek zenders mvg ben
Alfons Verbiest
Gedreven Raadgever
  • 231Reacties
  • 15Oplossingen
  • 37Likes
Ik denk dat hij bedoelt of er nog een radio kanaal met country muziek wordt doorgegeven als straks Stingray is vervangen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Wat een zucht (pfff) ;-). Maar die is helemaal niet nodig hoor. Ik neem aan dat je bedoelt wat Alfons Verbiest ook noemt? Dat je benieuwd bent of er een country zender komt/blijft wanneer Stingray verdwijnt?
In dat geval kan ik je blij maken! Bij Xite Music zit de zender "Country Roads" (op kanaal 891). Vanaf 1 april kan je hier dus van genieten :-).

Bekijk in context

fireben
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

hoi
ja dat is mooi wel jammer dat er maar 1 zender is van country muziek hahah maar ja beter 1 als geen hahah thanks
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3961Likes
Ach, je kunt toch maar 1 tegelijk luisteren ;-). Haha.

En wie weet zit er nog een ander kanaal tussen waar je uiteindelijk helemaal weg van bent! Heb je de andere kanalen al gezien? 🙂
fireben
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:
Ach, je kunt toch maar 1 tegelijk luisteren ;-). Haha.

En wie weet zit er nog een ander kanaal tussen waar je uiteindelijk helemaal weg van bent! Heb je de andere kanalen al gezien? 🙂

ja wie weet hahahah maar dan had je af kunnen wisselen hahaha

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo