Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je een jaar gratis Ziggo Sport Totaal hebt, is het bijna zeker dat het geen keuze pakket is. Staat dat erbij in je MijnZiggo? Gratis keuze pakket? Of staat gewoon Ziggo Sport Totaal eindigt automatisch?
@BV1 wanneer ben je Ziggo klant geworden het lijkt erop dat je deze keuze over het hoofd hebt gezien als je via de website hebt besteld.
Je kan waarschijnlijk evengoed nog voor Skyshowtime kiezen als voordeelpakket via Mijn Ziggo. Link
Normaliter krijg je een email zodra je dat pakket kan kiezen daar gaat soms wat tijd overheen.
@Garihd wrote:@BV1 wanneer ben je Ziggo klant geworden het lijkt erop dat je deze keuze over het hoofd hebt gezien als je via de website hebt besteld.
Je kan waarschijnlijk evengoed nog voor Skyshowtime kiezen als voordeelpakket via Mijn Ziggo. Link
Normaliter krijg je een email zodra je dat pakket kan kiezen daar gaat soms wat tijd overheen.
Als die niet van Sport houdt kan die beter Film1 nemen en dan erbij via de gratis Vodafone pakket keuze SkyShowtime
@Template klopt maar die keuze had bij het bestellen gemaakt moeten worden. Wellicht dat een moderator dit nog kan omzetten.
Laten we eerst afwachten wat de situatie is. Als er al een Ziggo abonnement was resulteert de combinatie met Vodafone niet in een jaar abonnement op Ziggo Sport Totaal dit is dus bijna zeker niet als voordeelpakket zoals je terecht schrijft.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Garihd Als ik naar www.ziggo.nl ga en kies voor tv&internet komt er standaard dit. Misschien heeft TS dat gekozen
@Template schreef:@Garihd Als ik naar www.ziggo.nl ga en kies voor tv&internet komt er standaard dit. Misschien heeft TS dat gekozen
Dat weet ik bijna zeker. Ts heeft de optie om een andere streamingsdienst te kiezen over het hoofd gezien, ik neem aan dat jij ook uit de andere diensten kon kiezen die ik hier heb gepost.
Hi @BV1!
Ah wat jammer dat je iets gekregen hebt waar je eigenlijk geen gebruik van maakt! Wil jij je gegevens onder je profiel noteren? Dan kan ik even kijken of er een mogelijkheid is om het om te zetten naar een ander pakket. Ik zal eens kijken zodra ik gegevens heb 😄
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.