1
Vraag
2
Reacties
BV1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

combinatie ziggo met vodafone

Ik heb naast mijn ziggo twee mobiele telefoonabonnementen naar Vodafone afgesloten.
Een van de redenen hiervoor was, dat ik een keuze kon maken uit 3 extra pakketten.
Mijn bedoeling was bij die keuze te kiezen voor skyshowtime.
Wat blijkt nu, ik word opgescheept met een sportpakket voor een jaar. Ik heb niks met sport, dus ik zal er nooit naar kijken.
Verder staat in de info van ziggo niets over de duur van een jaar, maar een pakket bij een abonnement van ziggo gecombineerd met vodafone.
Ik voel me dan ook behoorlijk belazerd. Na afloop van de contractduur met vodafoon overweeg ik beiden verlaten en een betrouwbare aanbieder kiezen.
Wat kan ik nu nog doen?

8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Template

Level 17
  • 2820Posts
  • 66Oplossingen
  • 924Likes

Als je een jaar gratis Ziggo Sport Totaal hebt, is het bijna zeker dat het geen keuze pakket is. Staat dat erbij in je MijnZiggo? Gratis keuze pakket? Of staat gewoon Ziggo Sport Totaal eindigt automatisch?

Garihd

Level 17
  • 3521Posts
  • 113Oplossingen
  • 1947Likes

@BV1 wanneer ben je Ziggo klant geworden het lijkt erop dat je deze keuze over het hoofd hebt gezien als je via de website hebt besteld.

Je kan waarschijnlijk evengoed nog voor Skyshowtime kiezen als voordeelpakket via Mijn Ziggo. Link

Normaliter krijg je een email zodra je dat pakket kan kiezen daar gaat soms wat tijd overheen.

Screenshot_20240930_214718_Chrome.jpg

Template

Level 17
  • 2820Posts
  • 66Oplossingen
  • 924Likes

@Garihd wrote:

@BV1 wanneer ben je Ziggo klant geworden het lijkt erop dat je deze keuze over het hoofd hebt gezien als je via de website hebt besteld.

Je kan waarschijnlijk evengoed nog voor Skyshowtime kiezen als voordeelpakket via Mijn Ziggo. Link

Normaliter krijg je een email zodra je dat pakket kan kiezen daar gaat soms wat tijd overheen.

Screenshot_20240930_214718_Chrome.jpg

Als die niet van Sport houdt kan die beter Film1 nemen en dan erbij via de gratis Vodafone pakket keuze SkyShowtime 

Garihd

Level 17
  • 3521Posts
  • 113Oplossingen
  • 1947Likes

@Template klopt maar die keuze had bij het bestellen gemaakt moeten worden. Wellicht dat een moderator dit nog kan omzetten.

Laten we eerst afwachten wat de situatie is. Als er al een Ziggo abonnement was resulteert de combinatie met Vodafone niet in een jaar abonnement op Ziggo Sport Totaal dit is dus bijna zeker niet als voordeelpakket zoals je terecht schrijft.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78695Posts
  • 5317Oplossingen
  • 23502Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Template

Level 17
  • 2820Posts
  • 66Oplossingen
  • 924Likes

@Garihd Als ik naar www.ziggo.nl ga en kies voor tv&internet komt er standaard dit. Misschien heeft TS dat gekozen

Template_0-1727730453404.png

Garihd

Level 17
  • 3521Posts
  • 113Oplossingen
  • 1947Likes

@Template  schreef:

@Garihd Als ik naar www.ziggo.nl ga en kies voor tv&internet komt er standaard dit. Misschien heeft TS dat gekozen

Dat weet ik bijna zeker. Ts heeft de optie om een andere streamingsdienst te kiezen over het hoofd gezien, ik neem aan dat jij ook uit de andere diensten kon kiezen die ik hier heb gepost.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2855Posts
  • 305Oplossingen
  • 1382Likes

Hi @BV1

Ah wat jammer dat je iets gekregen hebt waar je eigenlijk geen gebruik van maakt! Wil jij je gegevens onder je profiel noteren? Dan kan ik even kijken of er een mogelijkheid is om het om te zetten naar een ander pakket. Ik zal eens kijken zodra ik gegevens heb 😄