1
Vraag
2
Reacties
Marc Heyne

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ci+ opzeggen

Hallo,

 

Ik wil graag mijn ci+ opzeggen.
Waar kan ik dit doen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Marc Heyne , welkom op onze Community. Wat leuk dat je ons hebt gevonden en dat wij je hiermee mogen helpen. 

Ik help je graag met het opzeggen van je extra CI+ module. Deze kan ik opzeggen met een maand opzegtermijn met ingang van 2 december 2021. Zal ik de opzegging voor je regelen op deze datum, of heb je liever een latere datum?

Rond de (nog vast te stellen) opzegdatum ontvang je van ons een retourenvelop. De CI+ module wil ik wel terug namelijk 🙂

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij deze heb ik de Extra CI+ module opgezegd per 2 december @Marc Heyne. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Dat kan via hier.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Marc Heyne , welkom op onze Community. Wat leuk dat je ons hebt gevonden en dat wij je hiermee mogen helpen. 

Ik help je graag met het opzeggen van je extra CI+ module. Deze kan ik opzeggen met een maand opzegtermijn met ingang van 2 december 2021. Zal ik de opzegging voor je regelen op deze datum, of heb je liever een latere datum?

Rond de (nog vast te stellen) opzegdatum ontvang je van ons een retourenvelop. De CI+ module wil ik wel terug namelijk 🙂

Marc Heyne
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Meidert,

 

Dat is prima. zet dit maar in werking.

 

Marc

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Bij deze heb ik de Extra CI+ module opgezegd per 2 december @Marc Heyne. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic