Mahfoez
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

Goedemiddag,

Ik heb vanmorgen een collega va u aan de telefoon gehad en zij zou een kabel opsturen. Gaat dit dan wel goed?

Ik hoor het graag van u. 

Met vriendelijke groet,

Mahfoez 

Op 18 jan. 2021 om 12:06 heeft Ziggo <ziggo@a.email.ziggo.nl> het volgende geschreven:

Bekijk deze mail in browser.

Ziggo

Klantnummer: 17138175

Kenmerk: TMPLT548_NL

Uw bestelling

Beste mevrouw, meneer A

Nogmaals bedankt voor uw bestelling met gewenste ingangsdatum 20 januari 2021. Zoals afgesproken zetten we alles nog even overzichtelijk op een rij. Fijn dat u kiest voor:

• Wifibooster via het stopcontact
Bestelling volgen
Volg uw bestelling met nummer SHE412264527 eenvoudig online.

Ziggo Installatiehulp
Krijgt u een nieuwe Wifibooster, Extra Mediabox of Digitale Ontvanger van ons, dan zorgen we dat de installatie moeiteloos verloopt. U begint met het doe-het-zelf-installatiepakket en we helpen online stap voor stap. Via telefoon of zelfs 24/7 via chat staan we voor u klaar. Kortom, we helpen u tot alles perfect werkt.

Liever afzien van uw bestelling?
Annuleren. Dat kan natuurlijk tot 14 dagen nadat u deze orderbevestiging van ons ontvangt. Dit heet herroepingsrecht. Annuleren doet u zo.

Dit zijn onze voorwaarden
Kleine lettertjes, daar houden we niet zo van. Maar voorwaarden hebben we wel. Gewoon, simpel en duidelijk. Deze voorwaarden zijn van toepassing:
  • Algemene Voorwaarden en aanvullende voorwaarden. 
Even online nalezen? Dat kan altijd.

Let op: Digitale Kabel TV in alle regio's 
Digitale Kabel TV is bij Ziggo de basis en krijgt u bij elk abonnement. Het analoge tv-signaal was onderdeel van het Kabel TV-abonnement en wordt regio voor regio uitgezet. Het digitale tv-signaal komt standaard bij u thuis via onze kabel. Check of uw tv geschikt is om Digitale Kabel TV te ontvangen. Bent u al Ziggo klant? Kijk dan wat de juiste tv-instellingen zijn voor het digitale tv-signaal via de kabel.

Dit krijgt u van ons Alle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW

Extra abonnement
Wifibooster via het stopcontact 2,00

Looptijd van uw abonnement
Wat krijgt u en voor hoe lang? Dat is handig om op een rij te hebben. Als uw abonnement automatisch eindigt, dan ziet u dat terug in de naam van het abonnement.

Abonnement Contracttermijn
Wifibooster via het stopcontact maandelijks opzegbaar

Zo betaalt u
Soort factuur: Online factuur
Factuuradres:  
Hoe betaalt u: Automatische Incasso
Rekeningnummer:  
Hoe vaak krijgt u een factuur: Per maand

Heeft u een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor u klaar. Daarna nog een vraag? Of belt u liever? Kies zelf hoe u contact opneemt met ons. Wilt u makkelijk uw facturen inzien en alle andere Ziggo service op zak? Download dan de Mijn Ziggo app voor uw smartphone.

Veel plezier met Ziggo.

Fijne dag,

Robin Clements
Directeur Klantenservice

Ziggo B.V., mede handelend onder de naam Ziggo, statutair gevestigd aan de Boven Vredenburgpassage 128, 3511 WR in Utrecht. KvK 37026706, BTW nr NL007280099.B01, Rekeningnummer (IBAN) NL98 INGB 0000 8457 45 en BIC-code INGBNL2A. De betreffende voorwaarden voor de geleverde diensten zijn van toepassing.

Wat vindt u van deze e‐mail?
Zeer ontevreden Zeer tevreden

Klantenservice     Mijn Ziggo Social Media  
  Administratief
Facturen en betalen
Verhuizen

Storingen en
werkzaamheden

Storingen
Werkzaamheden
Problemen oplossen

Vragen over
Internet
Radio en TV 
Vaste telefonie
Mobiel

Contact
  Mijn facturen
Mijn producten
Mijn gegevens
Mijn e-mailinstellingen

Twitter
YouTube
LinkedIn
Facebook

5 Reacties 5
Pasi
Expert
Expert
  • 4051Posts
  • 231Oplossingen
  • 1522Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

Dit is een openbaar forum, daarom is het beter dat u uw volledige naam verwijderd. Hoe: dat kan door ( binnen 1 uur na het aanmaken ) op de 3 puntjes ( … ) rechtsonder te klikken en daarna "Bewerk" te kiezen.

Een Ziggo mod kan de verzending voor u controleren.

Overigens, grote kans dat Ziggo uw pakketje vandaag al verstuurd. Dan zal deze waarschijnlijk morgen al bezorgd worden. Dus als u morgen/overmorgen niets hebt ontvangen, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan.

MaxH
Expert
Expert
  • 2320Posts
  • 83Oplossingen
  • 749Likes

Pasi wrote:

Een Ziggo mod kan de verzending voor u controleren.

Overigens, grote kans dat Ziggo uw pakketje vandaag al verstuurd. Dan zal deze waarschijnlijk morgen al bezorgd worden. Dus als u morgen/overmorgen niets hebt ontvangen, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan.

De vraag van TS was om een kabel op te sturen. In de bevestigingsmail staat een abonnement op een Wifi booster. Dat lijkt mij niet correct.

Pasi
Expert
Expert
  • 4051Posts
  • 231Oplossingen
  • 1522Likes

MaxH wrote:

..De vraag van TS was om een kabel op te sturen. In de bevestigingsmail staat een abonnement op een Wifi booster. Dat lijkt mij niet correct.

Ik heb alleen de vraag gelezen , dus is dat ( wifi booster ) mij niet opgevallen. Ter verdediging: het zou 'slim’ zijn geweest, als de TS dat bij zijn vraag had vermeld of in de screenshot had omcirkeld .

My bad !!!

MaxH
Expert
Expert
  • 2320Posts
  • 83Oplossingen
  • 749Likes

Pasi wrote:
MaxH wrote:

..De vraag van TS was om een kabel op te sturen. In de bevestigingsmail staat een abonnement op een Wifi booster. Dat lijkt mij niet correct.

Ik heb alleen de vraag gelezen , dus is dat ( wifi booster ) mij niet opgevallen. Ter verdediging: het zou 'slim’ zijn geweest, als de TS dat bij zijn vraag had vermeld of in de screenshot had omcirkeld .

My bad !!!

Tja, wanneer er kabel had gestaan, had TS de vraag nooit gesteld  .

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @Mahfoez 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Als ik je gegevens check, dan zie ik dat er een coax-kabel (rood-rood) is aangevraagd. Deze wordt naar alle verwachting vandaag door Post NL bezorgd in de brievenbus.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo