Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.
Dit is een openbaar forum, daarom is het beter dat u uw volledige naam verwijderd. Hoe: dat kan door ( binnen 1 uur na het aanmaken ) op de 3 puntjes ( … ) rechtsonder te klikken en daarna "Bewerk" te kiezen.
Een Ziggo mod kan de verzending voor u controleren.
Overigens, grote kans dat Ziggo uw pakketje vandaag al verstuurd. Dan zal deze waarschijnlijk morgen al bezorgd worden. Dus als u morgen/overmorgen niets hebt ontvangen, dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan.