Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.9KOplossingen
  • 41.6KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Abonnement is opgezegd. Opgelost

Ik heb een bevestiging dat mijn abonnement per 05-12-2020 is opgezegd. Tevens heb ik de bevestiging dat ik mijn modem en tv decoder heb terug gestuurd.Eind november is het abonnementsgeld voor de maan...

Renzo_Borst door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

SMSS van Ziggo Onopgelost

https://community.ziggo.nl/offtopic-258/sms-van-ziggo-46375Blijkbaar is Ziggo hier al langer mee bezig. Heftig irritant om nu plotseling ook per SMS lastig gevallen te worden. Zo begin je te begrijpen...

abonnement opzeggen internet en tv Onopgelost

Klantenservice is slecht bereikbaar, dan maar vanaf hier. Ik wil mijn internet/tv opzeggen.Kan er iemand mij bellen of vanaf hier gaan opzeggen. Gr.Derya

Derya38 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestanden op webspace Onopgelost

Ik maakte tot voor kort gebruik van Ziggo webspace (members.home.nl), maar ik zie nu dat dat opgeheven is. Kan ik op een of andere manier de bestanden die daar aanwezig waren nog terugkrijgen?

Contactformulier werkt niet Onopgelost

Ik probeer om een bericht over een foutmelding met de verhuizingsformulier te sturen. Maar als ik het contactformulier invul, werkt het niet - er is een foutmelding over mijn “ongeldig” telefoonnummer...

Chris_G door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn Ziggo Onopgelost

Ik kan niet meer inloggen op Mijn Ziggo. Wachtwoord wordt niet geaccepteerd of ik krijgt de mededeling dat dat het wachtwoord van mijn Vodafone account is. Ik heb geen Vodafone account!Nieuw wachtwoor...

wifi versterker ontploffing Opgelost

Hallo,heeft iemand wel eens meegemaakt dat uit het niks je WiFi powerline (versterker) degene die in het stopcontact zit, soort van kortsluiting heeft waarbij er een soort ontploffing plaats vond…Graa...

Malie01 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen klantnummer Opgelost

Beste ZiggoWe zijn nieuwe klant en hebben jullie instalatie pakket ontvangen. Nu nog aansluiten. Ik wil vast de ziggo app instaleren en mijn bestelling nalezen. Ik kan nu alleen een ordernummer vinden...

AnneM_k door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

http://members.quicknet.nl/ werkt niet meer Opgelost

Sinds kort kan ik mijn eigen website niet meer bereiken, staat daar zeker al 20 jaar …… Iets veranderd ?

rderooij door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Router en lampen Onopgelost

Hallo Serkan, hier nog even met *** gefilterd door moderator***Even een vraag apart van de zijlijn, Wij hebben in het verleden al enkele keren contact met elkaar gehad d.m.v. deze Community en zelfs t...

JGJC door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

imternet upgraden Opgelost

Ik heb mij abonnement geupgrade van standaard (25mb) naar max (500mb) Wanneer kan ik van deze update gebruik maken. Moet ik zelf nog wat doen of gaat het allemaal automatisch. Kan hier weinig over vin...

einddatum contract Opgelost

Graag zou ik willen weten wat mijn einddatum is van mijn contract, of kan ik al maandelijks wijzigen of opzeggen ? Op mijn ziggo kan ik hier niks over vinden.

Ik kan via de website geen verhuizing doorgeven (error 500) Opgelost

Hallo Ziggo ik probeer al 2 dagen een verhuizing door te geven via jullie website, maar er treed steeds een foutmelding op als ik de gegevens wil doorzenden. Wat nu?

janiton door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voorrijkosten, maar de monteur is gewoon geweest. Opgelost

Ik heb een Ziggomonteur in huis gehad en er word nu 50 euro in rekening gebracht.Van te voren heb ik een email gehad waarin staat dat de kosten alleen in rekening worden gebracht als ik niet thuis ben...

MaartenCK door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Modem en mediabox oude bewoner gebruiken? Opgelost

Hello Peeps. Ik heb sinds zondag mijn eigen woning. Hierin zijn nog aanwezig ubeeEVW321B en een Humax ontvanger met smartcard.Per 1-2-2021 wil ik ziggo abbo afsluiten op mijn naam.Oude bewoner die nu ...

Cancel my internet subscription Onopgelost

Hi guys, I would like to cancel my internet+TV subscription (together with wifi extender subscription). I tried to call, but there is no English menu. I have my post code + address in my profile

Volop bellen opzeggen Opgelost

Goedemiddag,Ik zou graag volop bellen willen opzeggen en omdat dit niet via mijn ziggo kan zou ik dit graag op deze manier willen doen.Met vriendelijke groetenPCC..Deckers

nieuwe Vodafone abonnement Onopgelost

Ik heb een Vodafone abonnement genomen per 12 maart, maar Ziggo klanten service kan mij niet vertellen wanneer en wat ik kan uitzoeken. weten een van jullie wel uit ervaring.

Shisha door Liefhebber
  • 44 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Coax kabels tekort Opgelost

Hallo Ziggo, van de week mijn nieuwe modem en na komend weekend de Mediabox Next ontvangen. Beide coax kabels zijn veel te kort. De aansluiting zit bij mij nog in de wand van de woonkamer, tegenover d...

JeroenBL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fout met bestelling pakketupgrade Onopgelost

Is het mogelijk dat er iemand contact met mij zoekt omtrent een bestelling waar ik al vanaf 18 december mee bezig ben? Ik kom er met de mensen van de klantenservice niet aan uit en krijg elke keer te ...

Ink door Gedreven Liefhebber
  • 34 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

ESPN dagpas aanvragen lukt niet Opgelost

Ik probeer al sinds een week of 2 een espn dagpas aan te vragen. maar dat lukt niet. het hele proces doorlopen maar als het op betalen aankomt krijg ik melding dat mijn bestelling niet is gelukt met e...

flevoboer door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verhuizing doorgeven Opgelost

Ik probeer nu al een paar dagen onze verhuizing online door te geven. Maar dat lukt niet. Ik krijg steeds de volgende melding: De 500 Internal Server Error.

JokeH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ESPN nog altijd niet geactiveerd? Opgelost

Hoi! Ik heb vrijdag al, (meer dan 35 uur geleden) een abo op extra zender ESPN Eredivisie afgesloten. Maar ik kan nog steeds geen zender ontvangen.. Alles geprobeerd maar niks....Ben ik nog niet aange...

wernie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

espn nog niet geactiveerd Opgelost

Kan tot op heden nog geen espn kijken terwijl u aangeeft dat er binnen een uur gekeken kan worden op de tvbestel nummer WSL13994443Graag uw reactie

opzeggen volop bellen Opgelost

Geachte heer\mevrouw, Langs deze weg wil ik mijn abonnement betreffende volop bellen opzeggen.Dit kan ingaan vanaf 1 februari 2021.Kunt U mij hier een bevestiging van sturen naar **e-mailadres verwijd...

Extra kosten, niet aangegeven in contract!!! Opgelost

Het is echt schandalig hoe ik vandaag door Ziggo ben te woord gestaan. Mijn contract dat ik heb afgesloten met een Ziggo verkoper wordt langs geen enkele manier gevolgd zoals ondertekend!1ste fout, Zi...

Greggg door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen internet Onopgelost

Hallo. Mijn internet werkt niet vanaf 2 uur ‚s nachts.

Jurate door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur Onopgelost

In december overgestapt van Horizon box naar Media Next box, deze switch heeft ongeveer een maand geduurd voor alles funtioneerde.Zag in die periode allerlei posten staan op abonnementoverzicht welke ...

ehekker door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen