Inzicht in je factuur: dit is er aangepast rondom streamingdiensten Sticky Onopgelost
Heb je vragen over je factuur rondom streamingdiensten? We kunnen ons goed voorstellen dat je het even niet snapt, we zijn namelijk bezig met wijzigingen...
Heb je vragen over je factuur rondom streamingdiensten? We kunnen ons goed voorstellen dat je het even niet snapt, we zijn namelijk bezig met wijzigingen...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Volgens mijn account moet ik nog steeds mijn Disney+ activeren. Hier van ook mails gehad. Maar het gekke is. Ik heb dat volgens mij al goed gedaan. Ik ka...
Hoi, Ik wil graag weten waarom ik kosten moet maken op het moment dat ik verhuis naar een adres waar jullie niet leveren? Ik ben in dit geval nog wel in ...
Ik heb de smart wifi pods op 28 september retour gestuurd en het lukt maar niet om het abonnement daarvan te beëindigen. Wat kan ik nog meer doen? Bij el...
Hallo, ik ben op zoek waar ik kan zien hoe lang ik al klant ben bij Ziggo (is best al lang) Maar helaas kan ik nergens iets vinden waar dit vermeld staat...
Ik heb HBO aangevraagd, maar kan het pakket niet activeren. Als ik op de link in de mail klik, opent een nieuwe pagina in mijn browser, maar daar blijft ...
Mijn incasso datum veranderen naar de 26ste hoe doe ik dat kan het zelf negens zie hoe ik dat online zelf kan doen.
Dear Ziggo community: Can I remove TV and Ziggo Go from my current subscription? And leave only Internet Giga. What would be the final price/month then? ...
Ik heb een nieuw abbonoment afgesloten met het zelfde email als vorige keer maar nu staat mijn oude klantnummer daar nog aan gekoppeld
Ik ben benieuwd; zouden er snelheidsverhogingen komen? meestal loopt zakelijk iets voorop, en daarom verwacht ik voor consumenten dit: Elite 1200/120 (we...
Hoe/waar kan ik zien tot wanneer een abonnement loopt?
Hoi! Ik wil mijn alles-in-1 pakket wijzigen naar een internet only abonnement. Ik krijg daar alleen geen optie voor via de site. Hoe moet ik dit anders r...
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn TV abonnement kan opzeggen? Internet wil ik wel behouden. Dank!
Ik heb sinds december 2023 een abonnement op safe online L (5 licenties). Als ik safe online op een tweede computer wil installeren kan dat niet want "al...
Op 30 augustus zijn wij via een mail op de hoogte gebracht dat de interactieve TV van Ziggo vanaf 1 oktober niet meer gebruikt kan worden via de CI+ en o...
Goedemiddag, Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe telefoon en een nieuw nummer. Nou zat ik bijna nooit op de MijnZiggo app dus ik kwam er ook vrij laat acht...
Zojuist ben ik gebeld door 0768507071 met de mededeling dat ik korting kreeg. Op de vraag of zoiets ook per mail kon, kreeg ik het antwoord dat ik daarto...
Ik ben na een jaar afwezigheid weer terug bij ziggo. Ik probeer nu mijn mijnziggo-account te activeren maar dat lukt niet. Als ik inlog kom ik in mijn 'v...
Ik heb net een account aangemaakt op deze community zonder koppeling met mijn ziggo account. Ik heb n.l. een nieuw mobiel nummer en als ik wil inloggen o...
In april 2023 vroeg ik Ziggo aan voor onze toen nog nieuw te bouwen woning. Daarvoor werd destijds een offerte uitgebracht van 1158 euro. Toen besloot ik...
Hallo Ziggo e/o allemaal, Werd vanmiddag gebeld door een nummer uit Maastricht, nl +31435690206. Als ik dit Google kom ik uit op het Ziggo-forum waar men...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.