Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 13.9KOplossingen
  • 19KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Valse indruk Onopgelost

Er staat " Omdat u Ziggo met Vodaphone combineert …..".Ik heb wel Ziggo maar nooit Vodaphone gehad. Nimmer!Na bellen blijkt dat er wordt bedoeld " ALS u Ziggo met Vodaphone combineert….."Nog meer mens...

Terug naar Ziggo Opgelost

HalloIk zit er aan te denken om weer terug te gaan naar Ziggo, alleen wil ik geen XL box maar de nieuwe Nextbox. Ook wil ik een tweede box voor de slaapkamer (geen CI module) omdat dat niet gaat hier....

Wibisa door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Einddatum contract Opgelost

Goedemorgen,Kunnen jullie misschien kijken wat de einddatum is van mijn contract? Volgens mij heb ik een 1 jarige abonnement. Groet, Annette

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief
Leden met de meeste oplossingen