Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 20.8KOplossingen
  • 41.5KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo Storing vind mijn adres niet Opgelost

Als ik mijn adres bij Ziggo storingen intik, op mijn laptop en mijn mobiel wordt aangegeven We hebben je adres niet kunnen vinden. Controleer je gegevens. Tikt een medewerker van Ziggo mijn adres in, ...

YffY door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bestelling Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb vanmorgen een collega va u aan de telefoon gehad en zij zou een kabel opsturen. Gaat dit dan wel goed? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet,Mahfoez Op 18 jan. 2021 om 12...

Mahfoez door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opzeggen bestelling Opgelost

Hallo iedereen,Op 12 januari werd ik gebeld met een aanbod voor internet van Ziggo. Ik heb hier niet zoveel vestand van en gaf de telefoon aan mijn dochter die er veel meer van begrijpt. Uiteindelijk ...

Ada5 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Kabel TV, contractduur 12 maanden ?? Opgelost

Ik had al even hier op het forum gelezen, maar hetzelfde als in onderstaand draadje is bij mij ook het geval. Ik heb een contract afgesloten voor kabel tv a 19.95 per maand en opzegbaar per maand. Gee...

Zoefzoef door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internetsnelheid, wat is het nou en wat mag ik nou verwachten? Onopgelost

Voor het beantwoorden van een community vraag , ben ik op zoek gegaan naar een aantal details die ik in het antwoord op de vraag wilde verwerken. Gezien de uitspraak, "assumption is the mother of all ...

Pita4ISP door Stamgast
  • 152 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 21 Likes

Helpdesk vragen Onopgelost

Wil ieder helpdinges als eerste vraag stellen "Waar denkt u zelf dat 't aan ligt?" in plaats van die (vaak achterhaalde) protocollen. Heeeel graag, en bedankt vast.

Daaromdus door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

persoonlijke aanbieding Opgelost

Graag wil ik een persoonlijke aanbieding

mediabox xl installatie probleem Onopgelost

Ik heb een mediator xl ontvangen ter vervanging van mijn Cisco box.Ik heb hem deze week geïnstalleerd en televisie werkt goed. Ook Netflix op kanaal 150. Bij installatie bleef hij wel hangen, maar heb...

Johntim door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Volop bellen opzeggen Opgelost

Hoi,Hierbij wil ik graag volop bellen opzeggen.Met vriendelijke groet, 

r.rosema door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

volop bellen opzeggen Opgelost

Ik wil volop bellen graag opzeggen omdat ik dit niet veel gebruik, beetje zonde van de centen.

Factuur bij verlenging abonnement Opgelost

Beste Ziggo,Ik ben een tevreden klant en heb daarom onlangs mijn abonnement bij jullie verlengd. Mijn nieuwe abonnement met ook nieuwe voorwaarden gaat 10 januari in. Nu krijg ik mijn laatste factuur ...

W cborg door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Retourneren Horizon box Opgelost

Ik heb op 8 januari jl. mijn defecte Horizon kastje teruggestuurd in de verpakking van de nieuw ontvangen Mediabox XL.Krijg ik nog een bevestiging dat deze box ontvangen is= Mvg. Harry Hulskemper

Harry H. door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apps openen niet op nieuwe mediabox XL Opgelost

Ik heb net de nieuwe Mediabox XL met afstandbediening met spraakbesturing geinstalleerd. Als ik een app wil opstarten, zie ik de naam van de app wel in het display staan, maar hij opent niet. De telev...

Castille door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem met uitloggen Mijn Ziggo website Onopgelost

Als ik via mijn browser (safari of Chrome) uitlog bij Mijn Ziggo, krijg ik een fout melding dat er iets is misgegaan en dat ik het opnieuw moet proberen. ik kan dan alleen maar via het logo links bove...

Skipper door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aantal zenders niet op tv + zwak internet Opgelost

Ik heb sinds vanochtend de volgende foutmelding op een groot aantal kanalen - “Ontvangst van uitzending mislukt (E202)” op mijn Sharp tv. De foutcode is niet bekend bij Ziggo. Na wat googlen is het ve...

e mail gehackt "Mijn Ziggo" bestaat niet meer Opgelost

Hallo,Omdat we overgestapt zijn op glasvezel hebben we ons contact opgezegd. Nu is onze e-mail gehakt. Om het password te kunnen wijzigen moet ik inloggen op Mijn Ziggo. Dit lukt niet meer.Ook is zigg...

Bigtools door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mediabox next Opgelost

Sinds twee dagen kunnen de volumeknop van de ab van next niet meer gebruiken, we hebben al een nieuwe ab gekregen maar hebben nog steeds hetzelfde probleemkan iemand mij hier bij helpen want de ks bli...

Hvillie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wanneer gaat de service afdeling hun beloften waarmaken Onopgelost

Ik ben overgegaan op de mediabox XL, dit was telefonisch geregeld en daar de aansluitingen bij mij in huis doorgenomen, geen probleem meneer, wij sturen u een meterkast splitter, een ethernet-TV split...

ci+ module Onopgelost

Beste,Mijn schoonvader heeft moeite met het hebben van verschillende afstandsbedieningen. Nu had ik het idee een ci module te bestellen.Nu rest de vraag, is zijn tv hier geschikt voor?Type tv:GRUNDIG ...

telefoonkosten vergoeden bellen met klantenservice ziggo Onopgelost

Op 17 december j.l. was er in mijn postcode-district een storing bij Ziggo aan internet en tv. Aangezien chatten daardoor niet mogelijk was heb ik met mijn mobiele nummer van KPN de klantenservice geb...

Wifi versterker C7 Onopgelost

Ik heb momenteel 2 bekabelde wifi versterkers van Ziggo ( de C7). De versterkers werken prima maar hoe kan ik van de 3 netwerken die ik nu heb 1 netwerk creëren? Ik moet nu namelijk telkens switchen v...

bijannb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verwijderen wifinetwerk om opnieuw te installeren Onopgelost

Door dat ik niet goed heb opgelet bij de installatie van de TPlink deco M4 heb ik nu twee wifi netwerken naast mijn reeds bestaande netwerk, aangemaakt. Nu wil ik die twee verwijderen en dan de TP lin...

Wim Taal door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mail Onopgelost

Ik heb nog de beschikking over een oud @chello.nl mailadres. Het password weet ik niet meer. Ik kan het niet zelf doen omdat het @chello mailadres niet in de 'Mijn Ziggo' gegevens voorkomt.

JANSSENSF door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account aanmaken Mijn Ziggo Opgelost

Als het goed is ben ik vandaag overgestapt naar Ziggo, echter kan ik geen mijn ziggo account aanmaken omdat mijn klantnummer i.c.m. postcode en huisnummer niet is herkend. Ook de modem kan zich niet a...

MiWe77 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

smartcard Onopgelost

Mijn smartcard wordt niet herkent door mijn tv.Het nummer van mijn smartcard komt niet overeen met het nummer wat bij mijn ziggo staat geregistreerd.naast de mediabox heb ik een human met smartcarden ...

Katie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

retourzending track en tracecode kwijt Opgelost

Hallo Ziggo, ben heel erg van streek, op 26-11-2020 heb ik een wifibooster retourgezonden. Omdat achteraf bleek het probleem in de mediabox next te zitten!! Het vervelende is dat ik er vorige week pas...

cowgirl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen