Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods Sticky Onopgelost
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Regelmatig komen we ze tegen op Marktpaats: SmartWifi Pods, modems en mediaboxen. Het leven is al duur genoeg en waarom zou je meer betalen dan nodig? Ma...
Hallo,Ik heb alle communicatie uitgezet in Mijn Ziggo, alleen serviceberichten mogen per email worden verstuurd. Echter, ik ontvang nog steeds SMS met de...
Hallo, ik wil dit account verwijderen. Mvg
Hey I’m in process of cancelling ziggo, but due to technical issues the other provider cant provide. How can I tell Ziggo that i dont want to cancel anym...
In verband met een verhuizing heb ik een installatie monteur nodig op mijn nieuwe adres. Hiervoor wil ik nu een afspraak maken, zodat ik op de verhuisdat...
Ik heb af en toe een sterk verstoord tv-beel (signaal).. De 1e keer kwam ik thuis en deed de tv aan en had zomaar een blokkerig/streperig beeld. Toevalli...
Ik heb alles aangesloten zoals voorgeschreven is.we hebben de modem aangesloten, wifi en vast internet werkt dus en is snel dus dat is primaverder geeft ...
Hallo Ziggo mensen,Ik heb van jullie een nieuwe Ziggo WIFI booster gekregen en daarmee is mijn probleem opgelost. Wat moet ik met de kapotte (oude) boost...
Sinds de update van de Next (4.28).valt bij mij het geluid (random) helemaal weg, na het uit en aan zetten van de Next doet het geluid het weer , ook val...
Ik heb inmiddels 3x contact gehad met de klantenservice, maar we komen er niet uit. Situatie:Ik heb een woning met Ziggo aansluiting. Ik woon daar niet. ...
Ik heb half september mijn verhuizing per 08 oktober doorgegeven aan Ziggo. Ik heb hier op 16 september een bevestiging van ontvangen met een nieuw telef...
Hallo, ik heb een mediabox van upc , met daarin een smartcard. kan ik deze kaarT gebruiken in mijn LG 55CX6LA ?
Drie weken geleden dacht ik er goed aan te doen mijn abonnement te upgraden naar internet max. Daar heb ik een paar dagen later toch vanaf gezien. Keurig...
Hoi, 25 December wordt ons contract overgenomen door Ziggo en ik heb een afspraak gemaakt voor een monteur. De monteur kan alleen op 24 óf 28 december la...
Heb de afgelopen maand een paar keer contact moeten zoeken met 1200 ivm opzegging volop bellen en een beschadigde kabel van het modem. Bij 3 van de 4 ges...
Geachte Ziggo,Waarom wordt er niet over na gedacht om een replay voor de Duitse zenders in te voeren en wat meer Duitse zenders toe te voegen. Met vriend...
Hi, Sinds gisteren de Apple TV-app in gebruik, die zeker voor een eerste publieke release zeer tevreden stemt. Tot nu alleen een basis (‘gratis’) tv-abon...
Hoe krijg ik weer beeld , al 100 x de box aan en uit gedaan maar helemaal niks.alleen maar CS1010??
Casten vanuit Ziggo Go naar TV werkt niet meer sinds kort. Netfliix ‘doet het’ wel. De beschreven oplossing voor het probleem (dongel een minuut van de s...
Met mijn abonnement heb ik 80!!!zenders. Van dit aantal worden er misschien hooguit 12 regelmatig bekeken. De rest is volkomen ongevraagd en overbodig Zo...
Nieuwe klanten krijgen smart wifi met wifi boosters gratis , klanten die al bijna 30 jaar een abonnement hebben moeten er voor betalen, niet erg klantvri...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.