Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11.6KOplossingen
  • 16.3KDiscussies
  • 168KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Nota na opzegging Opgelost

Beste Ziggo,op 17 december heb ik mijn abonnement opgezegd en vanaf 17 januari is mijn nieuwe abbonement ingegaan. Echter hebben wij voor de maand januari een volledige maand betaald. Graag zou ik het...

MarleenJ door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Topic verdwenen :) Onopgelost

Een poosje terug heb ik problemen gehad met de Black friday deal (verkeerde abonnement en zo)Nu heeft Michael Ziggo mij gezegd dat als er toch belkosten gerekend werden ik dat maar even aan moest geve...

Jojo22 door Stamgast
  • 87 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen