Welkom op de Ziggo Community

Abonnement
Mijn Ziggo, je contract en vragen over jouw Ziggo producten, diensten en abonnement.

Communitystatistieken

  • 11.6KOplossingen
  • 16.3KDiscussies
  • 168KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Valse indruk Onopgelost

Er staat " Omdat u Ziggo met Vodaphone combineert …..".Ik heb wel Ziggo maar nooit Vodaphone gehad. Nimmer!Na bellen blijkt dat er wordt bedoeld " ALS u Ziggo met Vodaphone combineert….."Nog meer mens...

Terug naar Ziggo Opgelost

HalloIk zit er aan te denken om weer terug te gaan naar Ziggo, alleen wil ik geen XL box maar de nieuwe Nextbox. Ook wil ik een tweede box voor de slaapkamer (geen CI module) omdat dat niet gaat hier....

Wibisa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contactformulier werkt niet Opgelost

Tijdens grote storing op 07 april 2019.Het invullen van het contactformulier lukt nog wel, maar geeft een foutmelding bij verzenden(restapi.ziggo.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.HTTP ERROR...

Jempi door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Abonnement.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates
Leden met de meeste oplossingen